2010. szeptember 16., csütörtök

Ilyen volt a 14. találkozó (2010.09.10)



Most maradjunk a képeknél, pár mondattal megtámogatva.

Ennyien voltunk: 8 (1 új tag)
Ennyi játék ment le: 8 (7 féle, 2 új)


1. Battlestar Galactica (5 fő)

Teljesen önzetlenül döntöttünk a BSG mellett,
hogy bemutathassuk az új tagunknak :P

MPM hatásvadász módszerrel sulykolja a többiekbe
meggyőződését az áruló kilétét illetően (igaza volt)

A felénél lelepleződtem, és több játékosnak is mennie kellett, de megbeszéltük, hogy pár óra múlva folytatjuk.

2. Lord of the Rings: The Confrontation (2 fő)


3. Arcana (3 fő, cserélődő)

A játék tulajdonosa (jobb oldalt) nagyon mély gödörbe került...
...de én megmentettem a helyzetet, Petinek az álla is leesett, olyanokat léptem.

Na jó, ez az egész csak vicc. :) Bár Jocóval tényleg nyertünk felesben.

4. Méhek és Maszkosok (teszt, 2 fő)

Az update-elt verzió már közelít a megcélzott játékidőhöz.

5. Cosmic Encounter (4 fő)

Ez a játék olyan gyors volt, hogy mire lenyomtuk volna az exponáló gombot, már véget is ért.
Igaz, csak 4*4 bolygóval játszottunk, de 10 percig se tartott, összesen 4 találkozás zajlott le, és ketten győztek. Az egyik győztesnek nem is volt saját köre. :)

6. Battlestar Galactica folyt. (5 fő, cserélődött)

Viktor2 helyett Peti ugrott be. Úgy nézett ki, megint nyerhetnek (másodjára) az emberek, de a végére fordult a kocka, és különös izgalmas végjátékot játszottunk, amiben a cylonok diadalmaskodtak.

A képek nem azért ilyen homályosak, mert nem értek a fényképezőgépekhez, hanem mert centurion-szemmel láttam a világot. A vörös árnyalat a bizonyíték.

MPM megirigyelte a győzelmi fotóimat
Nagy az elkeseredettség az emberek táborában
7. Lord of the Rings: The Confrontation (2 fő)

8. Batt'l Kha'os (2 fő)

9. Bang! (4 fő)


Most először nem 6-an játszottuk a klubban; bár a 7-re ácsingóztunk, így se volt rossz... csak még érdektelenebbek lettek a távolsági fegyverek.

Peti persze megint seriff lett...



...és jól kikapott.

9 megjegyzés:

  1. Áh, nem hiszem el, mindig van vmi baj ezzel a szerkesztővel, ezúttal a képeket nem lehet nagyítani az automata képaláírástól... (Pedig régen működött.)
    Most nincs türelmem átjavítgatni mindet a régi típusúra, de majd megcsinálom.

    Amúgy a későbbiekben ilyen terjedelmű és típusú beszámolókra lehet majd számítani, szerintem ez így nagyjából ideális.

    VálaszTörlés
  2. Méhesek, mi? :)
    Méhek és Maszkosok

    VálaszTörlés
  3. Még szerencse, hogy nem Darazsak és Csuklyások :)

    VálaszTörlés
  4. Pedig így ritmusosabb, biztos nem akarod megváltoztatni? :D
    Amúgy eskü, nekem ez most totál meglepetés, valamiért így maradt meg a cím. :)) Bocsi, javítom.

    VálaszTörlés
  5. Eh, még a sorrendet is elrontottam, pedig azon gondolkoztam is. (Aztán maradtam az ábécé-sorrendnél.:)

    VálaszTörlés
  6. Nóproblem.
    Nem is rossz, akár lehetne Darazsak és Csuklyások is :)
    Persze ezt úgyis meg fogják változtatni.

    VálaszTörlés
  7. Azért vigyázz, a végén még Kockák és Kúpok-at csinálnak belőle. :)

    VálaszTörlés
  8. Ja, még az is lehet :)

    Ennek a tesztelésében vettem részt Pesten:
    http://www.gemklub.hu/cikk/457/piszkos_fred_a_kapitany_tarsasjatek

    VálaszTörlés
  9. Jó lett a beszámoló! :)

    (Visszaértem a kirándulásról, nagyon fáradtan, de mozgalmas három nap után. Remélhetőleg jövő héten - amennyiben lesz klub - megyek én is.)

    VálaszTörlés