2011. június 20., hétfő

2. BÉTA tábor

A helyszín ugyanaz.
Kinek mikor lenne jó?

17 megjegyzés:

  1. Mennyi időre mennénk? Volt róla szó, hogy most hosszabb lenne.
    Nekem elvileg bármikor jó, csak ha lesz benne hétköznap is, akkor kell valami igazolást intéznem.

    VálaszTörlés
  2. Jó kérdés. Szerintem annyira, amennyit megszavazunk. :)
    Többen a 4-5 napot pedzegettük.

    VálaszTörlés
  3. Július vagy Augusztus (Cézárbácsi)? Vagy mindkettő? :D

    VálaszTörlés
  4. Augusztus 20-szal bezárólag nekem most mindegy, tudok menni. :)

    VálaszTörlés
  5. Jómagam július 18-tól 25-ig Egerszalókon nyaralok. Augusztus 17-től 26-ig családi összeröffenés lesz. Augusztus 13-án pedig megyek airsoftozni. A többi nap elvileg jó.

    VálaszTörlés
  6. Nekem a július biztos nem jó, szóval augusztusra szavaznék.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem akkor lehetne augusztus 3-tól 7-ig. Szerda délután kezdhetnénk, vasárnap délutánig.

    De akár lehetne 5-től (péntek) 9-ig(kedd).

    VálaszTörlés
  8. Július 18-i hét biztos nem jó.
    Augusztus első hete 90%, hogy nem jó, holnapig kiderítem. (Bár 5-től nem esélytelen.)

    VálaszTörlés
  9. Aug 6-21 szabi. Többi nap munka, de csak 1-ig a szünetben.

    VálaszTörlés
  10. Augusztus 13 után jó nekem csak :( Szeptember eleje a tanár uraknak kilőve?

    VálaszTörlés
  11. Pali neked az airsoftos mulatság meddig tart?

    Augusztus 12-16-hoz mit szólnátok?

    Jó lenne 5 napos tábort csinálni, így akkor lenne 3 teljes napunk. Nagyon hamar el telt az első, alig játszottunk valamit.

    VálaszTörlés
  12. Peti, Gyuri, nektek a Szeptember eleje akkor kizárva? Nem nagyon akar összejönni ez a móka. 12-16 esetleg összejöhet, akkor én 14-én tudok csatlakozni. Az a biztos, ha rákérdezek, hogy mikor szabad egyáltalán a tábor. Legvégső esetben őszi szünetre kell tenni: :)

    VálaszTörlés
  13. Jenő!
    Neked a július egyáltalán nem jó? Még azon agyaltunk, hogy esetleg a hónap végén lehetne.

    VálaszTörlés
  14. Július elméletileg jó, nem terveztünk még semmi konkrétat.
    Augusztus 13 környéke nem jó (esetleg 15-től jó, de előtte egy hétig biztosan nem.
    A szeptember elején a hétköznapok biztosan nem jók, a hétvége szerintem belefér.
    Jövő héten megyünk ki a tanyára (háziko Sikkonyban :), szeretném felmérni, hogy mennyi alvóhely van, illetve mennyi asztalt tudunk összeszedni és amikor tudok biztosat, akkor jelzem. Ott mondjuk meg lehetne oldani, hogy mindenki akkor jön ki, amikor akar, nincs szállásdíj, Csabáról biciklivel is közel van. Lehet sátorozni, igazából lehetne a szolnokiakkal is egy közös banzáj :).
    Mindenesetre Szanazug sincs kizárva.

    VálaszTörlés
  15. Na mi a helyzet a táborral? Lesz belőle valami? Ha nem megy, akkor akár augusztusban csinálhatnánk egy egész napos programot, egy szombat, vagy vasárnap ami mindenkinek jó, ha volna hozzá megfelelő hely.

    VálaszTörlés
  16. Július részemről most már kilőve, de augusztusban nekem bármikor jó. Három napot azért csak össze tudunk hozni úgy, hogy mindenkinek megfelel. (De lehetne több.:)

    VálaszTörlés
  17. Nekem a július továbbra sem jó, és valszeg az augusztus első hétvégéje sem.

    VálaszTörlés