2011. október 25., kedd

70. találkozó - 2011 október 28. péntek, 14:00-21:00 - Szlovák

Az eheti képet Rheinfuss küldte (eddig ő volt az egyetlen), pontosabban a linket, amin az HBO-s sorozat címereit dizájnolta át valaki, illetve egészítette ki a kisebb házak címereivel (a vége felé már váltakozó sikerrel vsz, de a Lannistereké pölö sokkal jobb lett).
Utóbbit választottam ki MPM klubtársunk bizonyára nagy megelégedésére (még a jelmondatot is az ízléséhez igazítva), aki jelenleg nagyban nyomja a Total War Westerosos modját. Hát igen, el kell ütni az időt valahogy a Szerencsés kiskacsákig.

Ja, amúgy megint kerek, gyertek sokan, döntsünk rekordot! :P

14 megjegyzés:

  1. Pali!
    Láttam a beszerzési listádra került néhány komoly game. Javasolnám még az Ügyes boci nevű játékot. Most akciós a gémklubnál:

    http://www.gemklub.hu/jatek/1234/ugyes_boci_212835_214044

    Mi a program most péntekre?
    Szokás szerint viszek egy zsák játékot. Kb. fél 3 körül érkezem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szeretnék menni a héten, remélem olyan 3-4 körül be is érek. :)

    VálaszTörlés
  3. Végre egy jó kép a sok béna után! :P Köszönjük Rheinfuss kollégának.
    Tibikém, te meg ne feledd: A Lannister always pays his debts!!
    Pénteken szabadságon vagyok, elvileg megyek!

    VálaszTörlés
  4. De arra jó volt, hogy kitedd facebook-ra, mi? :P
    Ha ilyeneket mondasz, nem kapod meg a nyereményedet! :D

    VálaszTörlés
  5. Most úgy néz ki, hogy megyek, igyekszem minél hamarabb ott lenni. Pali hoz nekem Grand Crut és Atlantic Start, ez utóbbit simán játszhatjuk, mert annak még emlékszem a szabályára.
    Quarriorst biztosan viszek, a többi random :).

    VálaszTörlés
  6. A Quarriors is random.:)
    Én végre vinném a Troyest, illetve bármilyen, nem közös szexuális együttlétre vonatkozó kérésnek eleget teszek (tehát szigorúan a társasokkal kapcsolatos megkereséseket várom).

    VálaszTörlés
  7. Akkor, íme egy kérés, kedves Pál: Shadows over Camelot-amit éppen 1 éve játszottunk.

    VálaszTörlés
  8. Nem tudom, hogyan közölhetném ezt minél kíméletesebben, Tapi, de...

    [valaki vegye át a szót]

    VálaszTörlés
  9. MPM: Szerencsés kiskacsákat hozd! :D

    VálaszTörlés
  10. Tapi "Godkiller" Norris-sal már mindenki csak kíméletesen mer beszélni.

    http://www.youtube.com/watch?v=nFzdIaBnckg

    VálaszTörlés
  11. Pfff, ezek az új népek a Civ kiegben übertápok. Ki akar ezek mellett majd az első hattal játszani? (Én, hogy legyen esélyetek?:D)

    VálaszTörlés
  12. A Troyesban benne vagyok. Én a Macaot viszem. 2 körül ott vagyok.

    VálaszTörlés
  13. Amúgy nagyon tetszik, amit látok, jók ezek a kiegészítések, jobbak, mint gondoltam (mondjuk van egy, ami vsz puszta szerencsefaktor, színesítésként jó, de nem biztos, hogy pont ez kell a játékba).
    Ami a legfontosabb: első ránézésre úgy tűnik, helyrehozzák az egyensúlyt a 4 stratégia közt.

    VálaszTörlés
  14. Nagy pánikban vagyok. Nem jön a Panic Station! A compaya-sok is megfertőződtek!
    Aki szeretne egy Milan-os rendelésbe beszállni, jelentkezzen! Ott most csak 18 EUR a Panic Station + Bonus (gondolom egy zacskó alien parazita spóra).
    5 után benézek, Viktor, viszem a Resistance árát és egy Power Gridet.

    VálaszTörlés