2012. június 25., hétfő

BÉTA-tábor 2012!

No akkor lássuk...
Gondolom, péntek-vasárnapban gondolkozunk, mint múltkor, ennek fényében csináltam meg a táblázatot.


Nem állítottam be hozzáférést, bárki átírhatja - remélem, senki nem fog viccelődni, aki erre téved.
Nem írtam be neveket, majd mindenki beszúrja magát. Főleg azt érdemes jelezni vsz, hogy mikor nem (biztos, hogy) jó; ami üresen marad, az előreláthatólag okés. Persze azt írtok be, amit akartok, hagytam neki helyet, szabad a pálya. Aztán majd kiokoskodjuk, mi lenne a legjobb, ha bejött a sok-sok zettabyte-nyi adat.


Tavaly ilyen volt


A tovább mögé betettem még pár képet a 2011-esről, majdnem mindet Tibi készítette, köszönet neki.
De előtte még a legfontosabb:

Pali a kedvenc játékaival







Ez olyan jó, hogy jöhet még egyszer











2 megjegyzés:

  1. Hű de szarul nézek ki a képeken. Szerencsére ledobtam 18 kg-t mióta itt vagyok, ha még maradok egy kicsit akkor remélhetőleg lemegy még egy pár.

    Augusztusra nem volna rossz hazamenni. Ha elegem lesz a melóból akkor nekem abban a hónapban bármikor jó.

    VálaszTörlés
  2. Ja, én is, végig kómás a fejem, előtte meló volt ezerrel, ha jól rémlik.

    VálaszTörlés