2013. április 15., hétfő

138. találkozó - 2013. április 19. péntek, 14:00-21:00 - Szlovák


17 megjegyzés:

  1. Iskolai rendezvény lesz nálunk, de igyekszem fél 3 körül ott lenni.

    Jó a heti kép! Egyetértek. :)

    VálaszTörlés
  2. Elvileg tudok menni kb. négy óra körül. Viszek Wiz-Wart, illetve a Kükládok alkotójának korábbi nagydobozosát, a Giants-et.

    VálaszTörlés
  3. Na basszus már neked is megvan a Giants? Megvetted Csibutól? Rendeltem én is még novemberben a milántól, 15 euróért vesztegették.
    Lassan már teljesen egyforma lesz a készletünk. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem is láttam a készletedben. Gondoltam, kipróbáljuk. Te mindig mindent megveszel Tibi bácsi, szóval ezért a sok egyezés! :P

    VálaszTörlés
  5. Tibor rule them all!

    VálaszTörlés
  6. Tibi a Megyéből, de jó, hogy látunk. :)
    3 előtt igyekszem befutni. Mit hozzak?
    Eclipse szabály már félig elolvasva, készüljetek! :)

    VálaszTörlés
  7. A Thinget ne hagyd otthon. Gondoltam megemlítem nehogy kimaradjon ebből a bejegyzésből sem. :D

    VálaszTörlés
  8. Valami BSG rémlik az emlékezetembe, péntekre. Eclipse is jöhet mindenképpen.

    VálaszTörlés
  9. BSG-vel várjatok meg.
    Én szerintem olyan 4 körül megyek.

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    A BSG-vel engem is várjatok meg légy szíves!!! :)

    Javaslatotokra megnéztem a The Thing című filmet. Nagyon király! Kedvet kaptam a társashoz is, ha valaki elhozza...

    Legkésőbb fél 5-re igyekszem odaérni!

    Üdv
    Peti újonc

    VálaszTörlés
  11. BSG részemről is rendben!

    VálaszTörlés
  12. Jani, Jocó!

    http://konteo.blogrepublik.eu/2012/01/08/villamkonteo-10-0-a-steve-jackson-kartyak-esete/

    Ez az,amit még tavaly említettem.

    VálaszTörlés
  13. Jenő, zárd be a kutyád még mielőtt mindenkit megfertőz.:)

    A BSG-vel engem is megvárhatnátok. :)

    VálaszTörlés
  14. Nyugi Tibi, a kutyuli teljesen rendben van. Viszont szeretnék veled kettesben beszélni, gyere hátra a raktárba, mutatok valamit...
    BSG közben majd berakunk egy tiszteletbeli Tibit a brig-be, hogy ki ne maradj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért remélem megpróbáltok minden körben kihozni. :)

      Törlés
  15. Illuminati: Tapi, ezt én majd meg akarom venni, csak még nem sikerült beszerezni.

    Megy valaki kezdésre?

    VálaszTörlés