2010. június 19., szombat

Ilyen volt a második találkozó

Ezúttal 6-an voltunk jelen (egyszerre is!:), 2 új érdeklődőnk volt, és 4 játék ment le sorban.

1. Dominion (3 fő) - némi huzavona után :) ezzel kezdtünk, az egyik Viktor kerek 50 Dominionnal a háta mögött megint nyert, a másik pedig felfedezte magának a Falut.
2. Cosmic Encounter (5 fő) - bár a sci-fi címke nem mindenkit hozott lázba, amint kinyitottuk a dobozt, megnőtt a lelkesedés, és végül újabb rajongókat szerzett a CE
3. Ticket to Ride (4 fő) - az UFO-k után átszálltunk egy másik közlekedési eszközre, a vonatra. Furcsa módon az utolsó majdnem első lett; nem sokon múlott.
4. Pandemic (3 fő) - kiábrándítóan könnyen nyertünk, 0 outbreak, sok kártya maradt, a vége felé malmozhattunk is volna. Legközelebb 3 fővel szó sem lehet kezdő fokozatról.

Trónok most nem volt, nem jött ki a lépés, majd egyszer.

3 megjegyzés:

  1. Akkor mégsem maradtam le a Trónok Harcáról :).
    A 4-ből a CE az, amit kipróbálnék, mert azzal még nem játszottam :). Dominion milyen összeállítás volt? Pandemic meg szerintem szerencsésen lett megkeverve, vagy csak volt bent Medic :)).

    VálaszTörlés
  2. De nem ám. :)
    Én a CE-t élveztem legjobban, mondjuk érthető, mert az egyik kedvenc játékom. De a Ticket is remek volt, már csak azért is, mert azt még nem ismertem.
    Dominion: az első a szabálykönyvben ajánlottak közül, nem tudom hirtelen, mi a neve; tudod: pince, várárok, falu, favágó, polgárőrség stb.
    Pandemic: mi az a szerencse? :)) Viccen kívül: nem volt Medic, de kevesebb játékossal könnyebb gyűjtögetni a színeket, és még a kutató+orvos kombó is ütősebb, amit jól ki is használtunk.

    VálaszTörlés
  3. Az "orvos" az "tudós" akart lenni.

    VálaszTörlés