2010. november 11., csütörtök

23. találkozó - 2010. november 12. péntek, 14:00-21:00 - Meseház

Tehát a héten itt lesz a klub: Meseház (Békési Úti Közösségi Házak), Békési út 15-17.

A honlapjuk.
Guglimepsz.

Zsolt szerint ha megyünk ki a Békési úton, bal oldalon lesz egy lottózó, és azzal szemben, jobb oldalon van a Békési Úti Közösségi Házak, és tőle jobbra található a Meseház (ami amúgy az előbbinek a része, szóval nem teljesen értem, de valami ilyesmi.:)

kisqqcs lesz a "főnök", ő veszi át a kulcsot 2-kor, és ő fog zárni. Köszönet Zsoltnak, hogy elintézte a dolgot.

Jó szórakozást!

14 megjegyzés:

  1. kissqcs, ha úgy gondolod, hogy a fenti leírás alapján nem lehet megtalálni a helyet, akkor pontosíts itt a kommentek közt. :) Vagy át is írom szívesen.

    VálaszTörlés
  2. Én tudom, hogy hol van, úgyhogy én megtalálom :). Ha a többiek nem, akkok szóljatok és megbeszélünk valami találkahelyet :).
    Akkor ki várható és milyen játékot vigyünk?
    Én inkább megszokotakat vinném (Bang! Dominion, Agricola,...), mivel a Tales of the Arabian Nights-nak még nem volt időm átnézni a szabályait. Apropó, Dominion, cirroid a titkos haditerv titkos még, vagy szervezhetjük?
    Ja, illetve mindent tudok még vinni, ami fent van a BGG-s listámon és kb. szívesen játszom bármit :)).

    VálaszTörlés
  3. Én is jártam már ott amúgy, csak az elég rég volt, asszem, 6 éves koromban. :) De amúgy szerintem is meg lehet találni ennyi alapján.

    Hát, igazából sose volt titkos :), pár embernek már meséltem is. Hétvégén csinálhatok róla bejegyzést a blogra, aztán majd ott kollektíven ledumáljuk, hogyan legyen. De nyugodtan reklámozhatod már a találkán is.

    VálaszTörlés
  4. Juppi! Sok köszönet Zsoltnak és kisqqcs-nak.

    VálaszTörlés
  5. Pandemic-et régen játszottam...

    VálaszTörlés
  6. cirroid: Akkor lehet, hogy nyomhatnánk edzőmeccset ;). Amúgyis a BGG-s bejegyzéseid szerint 55 játéknál tartasz, úgyhogy fel kell kötni a felköthetőt :).
    Tapi: Viszek szívesen Pandemic-et, ha lesz hozzá kedv, akkor játszhatnánk egy bio-terroristásat is :).

    VálaszTörlés
  7. Most mit titokzatoskodtok? Titeket is megveretlek a Hírlapos sráccal.:)

    Én már kinéztem két játékot a listádról Gyuri bácsi: Riskezni és Monopolyzni akarok!:P

    VálaszTörlés
  8. Heló!

    Tök jó, hogy sikerült elintézni az e heti klubot is. Kár, hogy nem tudok menni. És most nem a szakdoga miatt, tanulok... de nem úgy, int Viktor2... :)

    Jó játékot!

    VálaszTörlés
  9. Szisztok!

    Megjött a Stone Age és az Aranyásók, a Shogun-nal együtt vihetem őket. + van még egy játék, nem tudom, hogy hallottatok-e róla, valami BSG, vagy mi? Lehet, hogy jó!

    VálaszTörlés
  10. MPM: Én elviszem, de ha nem játszol velük, akkor fültövön csaplak egy péklapáttal ;). Legközelebb kitalálod, hogy vigyek egy pakli magyar kártyát és ultizunk :).
    Hatamoto: A Stone Age-re kiváncsi lennék, de Shogunban is benne lennék (Zsolt jókat mondott róla :)). A BSG-ről nem hallottam még. De inkább hozd helyette a ciklonos játékot ;).

    VálaszTörlés
  11. MPM: na jó, ettől most beparáztam! :)
    Dominion versenyt akarunk szervezni. (Még az egyesületes dologgal kapcsolatban mondtátok Petivel, hogy lehetne versenyt szervezni, akkor fogalmazódott meg bennem az ötlet.)

    VálaszTörlés
  12. Tapi, úgy látom, most kipróbálhatod az Aranyásókat is!

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Voltam a Meseháznál, megnéztem a helyet, nem túl nagy, de szerintem jó lesz, van szék, asztal, szerintem elleszünk. Annyi, hogy lehet, hogy magunkra kell majd zárni a helyet, mert nem nagyon lehet kilátni az udvarra, úgyhogy, aki később jön, az csörgessen meg és kinyitom az ajtót (hetvenes 945 kilencháromöt 8 - remélem elég bonyolult lett a spamdroidoknak :)).
    Amúgy meg ha kettőkor találkozunk előtte, akkor be tudunk menni együtt.

    VálaszTörlés
  14. itt szeretnék reagálni MPM beszólására, miszerint
    "Viktor2!
    Most már jó lenne előadásra és szemináriumra is járni, nemcsak a blogon dumálni. Húzzál tanulni!"

    Járok egyetemre, csak Jani irodájánál tovább nem jutok:D:D.

    "ui.: A cikkeid meg nevetségesek, az egész szerkesztőség ezen röhög.:) Mondjuk azért az én kiváló alkotásaim árnyékában eldöcögnek valahogy. Egyébként felhívnám a figyelmed a csütörtöki lapszám 3. oldalán található fiatalemberre. Nagyon közelről ismerem, ha beszólsz, akkor rád uszítom."

    nem nevetségesnek hanem humorosnak mondanám, persze, hogy röhögnek rajta, hiszen viccesre írtam őket, egyébként én is ismerem azt a 3. oldali srácot, valami nyálgép, az megerőltető volt számára, hogy megemelje azt a kis botot a kezében, kétlem, hogy kárt tudna tenni az én kigyúrt, brutális felsőtestemben vagy ezzen az éles ésszel rendelkező koponyámon, de nem baj, úgyis hamarosan kitúrom briliáns cikkeimmel azt a kiöregedő újságírót, egyetlen percet jósolok neki:D:D

    Viktor 2

    VálaszTörlés