2010. november 10., szerda

Költözünk

Az Ifiház pénteken jelezte, hogy a költözés miatt nem tudják tovább biztosítani számunkra a helyet, legalábbis egyelőre, úgyhogy mi is költözünk. Mindenesetre nagy köszönet az Ifiháznak, amiért idáig helyet adott a klubunknak.

Az biztos, hogy nem maradunk terem nélkül, három hely is kilátásban van (ebből az egyik helyre már biztos mehetnénk), amint kialakul, hogy pontosan milyen alternatíváink vannak, frissítem a bejegyzést.

Addig is köszönet a szervezésért Zsoltnak, MPM-nek és Hatamotónak. :)

A kommentek közt jelezze légyszi, aki a héten szeretne klubot. Ugyan csak jövő hétre tisztul le a helyzet, elvileg már a héten is tudnánk hova menni. (Illetve tudnátok, mert én most sajnos nem érek rá.)

11 megjegyzés:

  1. én arra szavazok, hogy maradjunk ott az épp rombolás alatt lévő ifiházban:D:D majd így pár hét múlva csak kinézünk a félig már kiszerelt ablakon és egy bazinagy vasgolyót látunk közeledni felénk:D:D nem lesz baj:D:D

    Viktor 2 ötletét halloták, uff

    Ui: Nézzétek a békés megyeit és miután felébredtetek miközben MPM cikkeit olvassátok kukkancsátok meg az én űbermenő cikkeimet is:D:D

    Ui2: Bazeg Jani miattad röhögő görcsöt kaptam az egész csoport előtt prezentáció alatt, mert eszembe jutott amit mondtal még rég a szabdon választható prezentációkkal kapcsolatban:D:D

    VálaszTörlés
  2. A héten legyen klub? Mivel még nem néztünk utána minden lehetőségnek, lehet, hogy jövő héten már máshol lennénk. Ez nem tudom, mennyire korrekt.

    Zsolt leszervezte a Békési Úti Közösségi Házat (http://www.mesehaz.hu/mesehaz) péntek 14-20-ra, de valakinek be kéne ugrania oda vele "bemutatkozni", hogy legyen ott pénteken egy ismerős arc, ő ugyanis nem tud jönni a héten. Én ezt nem tudom vállalni, mert én se tudok menni, max a végére tudnék benézni. Helyszínileg amúgy ez talán nem annyira ideális, viszonylag kint van, pl. Jocónak. (Nekem konkrétan nem mindegy.)

    MPM elvileg még gyorsan leszervezheti péntekre a Szlovák Kultúra Házát (http://www.slovak.hu/index.php?html=informaciok).
    Hosszú távon nem biztos, hogy a legjobb megoldás, mert nem minden pénteken tudnák biztosítani nekünk a helyet. Persze variálhatunk is a napokkal, nem muszáj mindig pénteken tartani (bár eléggé bevált).

    Két másik helyszínnel még folyamatban van az egyeztetés, azokból valószínűleg nem lesz semmi a héten.

    VálaszTörlés
  3. Mármint "Nekem konkrétan mindegy."

    Viktor ötletére is lehet szavazni. :)

    VálaszTörlés
  4. Én tudok menni most a héten, úgyhogy nekem jó, illetve Zsoltival beszéltük, hoyg délelőtt be tudok menni "bemutatkozni", úgyhogy ha lesz a héten klub, akkor a Békési útra mehetünk. Illetve, ha úgy jó, akkor a végén Jocót kivihetem az állomásra kocsival :).

    VálaszTörlés
  5. Szóval nem kell élő láncot alkotnunk az ifiház körül. Ha kiderül hová megyünk akkor egy google maps linket be lehetne tenni, hogy mindenki oda találjon. Vagy ifiház elött találkozás, majd átsétálás.

    Viktor 2: örülök, hogy felejthetetlen pillanatokat okoztam, gondolom nem kellett kifejtened bővebben. :D

    VálaszTörlés
  6. Viktor 2: Ja, ki mondta hogy ne gondolj rózsaszin elefántra...

    VálaszTörlés
  7. De Jani tudod milyen volt az, ott allok a csoport elott, veszett komoly arcal a tanár, kialltam, melletem volt 2 prezentalo meg, ok is komoly arcal, ugy eszembe jutott mi lenne ha igy benyomnam a dumat:D:D es vegig ugyan olyan fapofaval neznek:D:D

    Viktor2

    VálaszTörlés
  8. Viktor2!

    Most már jó lenne előadásra és szemináriumra is járni, nemcsak a blogon dumálni. Húzzál tanulni!

    MPM

    ui.: A cikkeid meg nevetségesek, az egész szerkesztőség ezen röhög.:) Mondjuk azért az én kiváló alkotásaim árnyékában eldöcögnek valahogy. Egyébként felhívnám a figyelmed a csütörtöki lapszám 3. oldalán található fiatalemberre. Nagyon közelről ismerem, ha beszólsz, akkor rád uszítom.

    VálaszTörlés
  9. Jól elvagytok. :))

    kisqqcs: jól van, akkor a héten legyen ez, aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Mindjárt kiteszem.

    VálaszTörlés
  10. Én mennék holnap, főleg ha a békési úton lesz. Ugyanis úgyis oda (a szomszédba) mennék a klub után jazz koncertre :)

    VálaszTörlés
  11. Na, hát akkor ez külön jó. :) Most már amúgy fix, hogy ott lesz.

    VálaszTörlés