2011. január 6., csütörtök

Beszerzés

Már régóta terveztem ezt a bejegyzést (ami állandó topikként funkcionálna), aztán úgy voltam vele, hogy nem fontos, de mikor a napokban beszéltem kisqqccsal, kiderült, hogy 2 játék is van, amit mindketten majdnem megvettünk, egymástól függetlenül, rájöttem, hogy csak nem lesz ez haszontalan. (Az Offtopikkal ellentétben.;)

A lényeg annyi lenne, hogy itt mindenki jelezheti, milyen játékot tervez megvenni (akár a távoli jövőben), vagy rendelt meg, hogy felesleges ne adjanak ki pénzt többen ugyanarra (persze olyat is lehet, csak jobb tudatosan), meg hát arra is jó, hogy lehessen mazsolázni, mivel fogunk játszani a jövőben. :)
És persze azt is be lehet dobni, ha valaki eladna egy játékot, hátha másvalaki pont megvenné.

Itt pedig lenne egy lista, amit majd rendszeresen frissítenék a bejegyzések alapján. Most dobok is egy kezdőváltozatot, a rendelkezésemre álló infók alapján:

cirroid: The Resistance
(ha lesznek olcsóbban)BSG:Exodus, Twilight Imperium:Shattered Empire, CE:Cosmic Incursion
(még nem jelent meg)Mansions of Madness, Lord of the Rings LCG Core Set

Hatamoto: Dunwich Horror + más Arkham kiegek, Robo Rally, Twilight Struggle, BSG kiegek, Sucking Vacuum, Lifeboat, Agricola, Twilight Imperium, 51st State, Pandemic

kisqqcs: Gosu

Lajos: -

leviatan: (még nem jelent meg)Mansions of Madness

MPM: The Republic of Rome

Quis: (folyamatban)Goa
(megrendelve)Ra

rheinfuss: -

Viktor2: továbbra is várja az ötleteket!! :)

Csináltam egy google-s táblázatot, tesztjelleggel. Elvileg tudjátok módosítani, szóljon, aki nem. Én most lustaságból csak a sajátomat írtam be. :)

220 megjegyzés:

  1. cirroid: kimaradt a 7 wonders :).

    VálaszTörlés
  2. A Beowulf: The Legend mellett még 2 játék van "megrendelve" (gyakorlatilag fizetve, csak értük kell menni Pestre).

    http://boardgamegeek.com/boardgame/1345/genoa
    http://boardgamegeek.com/boardgame/12/ra

    Nos, egyik sem amerikánus játék, szóval nem hiszem, hogy nagy érdeklődésre tartanának számot :)

    Egyelőre nem tervezek újabb játékvásárlást :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, ma reggel határoztam el, hogy akkor előrendelem az Exodust, de már OOS. Tegnap még volt... :/

    VálaszTörlés
  4. Bevásárló listámon szerepel:
    Dunwitch Horror és egyéb Arkham kiegészítők
    Robo Rally
    Twilight Struggle
    BSG kiegek
    Sucking Vacuum
    Lifeboat
    Agricola
    Twilight Imperium
    51st State
    Pandemic

    VálaszTörlés
  5. Na, a Gémklub tök rendes volt, megadták a nyereményünket, úgyhogy a részemet egy Civilizationbe forgattam. :)

    VálaszTörlés
  6. Hatamoto: hé, a RoboRally tegnap fel se tűnt a listádról. Azzal én is szemeztem régebben, úgyhogy rám majd számíthatsz, ha játszani kell vele. ;)

    VálaszTörlés
  7. Nekem még beírhatsz egy Vinhos-t, de úgy néz ki, hogy februárnál hamarabb nem lesz meg. Esetleg távoli tervek között szerepel még egy Gosu is.

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék rendelni kártyavédő fóliát ettől az ebay-es eladótól:
    http://shop.ebay.co.uk/boardgameextras/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686
    Ha valakinek kell Tőle valami, akkor szóljatok!

    VálaszTörlés
  9. Á, tudtam, hogy a Shattered Empire-t kellett volna inkább kérni a Gémklubból :/, a Civ megint kapható a depón, és most már olcsón.

    VálaszTörlés
  10. Én beszállnék, de dunsztom sincs a méretekről.

    VálaszTörlés
  11. Van rá táblázat.

    http://maydaygames.com/gaming-accessories/card-sleeve

    VálaszTörlés
  12. Elhoztam Ordastól a cuccokat, holnap viszem őket.

    Ja, meg a Szellemlovasban véletlenül belepottyant egy Thunderstone a kosaramba. :( :)

    VálaszTörlés
  13. "I can resist everything but temptation."
    Akkor én most már ne vegyek Thunderstone-t? :)

    VálaszTörlés
  14. cirroid: köszi!
    Ilyenek ezek az alattomos játékok. Valami él a dobozban, és ugrál, szóval csúsznak az ember felé :)

    VálaszTörlés
  15. Beírtam magamnak a Resistance-t. Majd ha lesz a Gémklubban, valószínűleg megveszem. Nem sürgős most.
    http://boardgamegeek.com/boardgame/41114/the-resistance

    VálaszTörlés
  16. Szerintem erre fogunk csinálni egy googledoksit:

    1. átláthatóbb lesz
    2. mindenki maga frissítheti a dolgait

    VálaszTörlés
  17. Csak a sajátodat írtad be, mi?! Olyan trófeát csinálok Belőled pénteken, hogy csak na! :)

    VálaszTörlés
  18. Én azt hittem, te írtad, te azt, hogy én, és persze Pali volt. :)

    VálaszTörlés
  19. A kis gonosz! Mondjuk gondolhattam volna. Akkor Őt akarom ellenfélnek Dominionban (de szigorúan csak azután, hogy megvette a Tales-t :)).

    VálaszTörlés
  20. Aki tervezi, hogy esetleg egyszer vesz Thunderstone-t, annak ajánlom az ingyen promókártyákat:

    http://www.alderac.com/thunderstone/free-thunderstone-promo-pack/

    Az első 4000 jelentkezőnek jut.
    Úgy tűnik, teljesen ingyenes, a szállítás is.

    VálaszTörlés
  21. Ja meg van egy ilyen is, itt egy másik, új játékuk alapdobozát küldik ingyen, de csak 100 embernek, sorsolás alapján:

    http://www.nightfallgame.com/nightfall-contest-entry/

    Április 10-ig minden nap kihúznak egy nevet.

    VálaszTörlés
  22. http://boardgamegeek.com/boardgame/88408/nightfall

    VálaszTörlés
  23. Gyuri!

    Én nem írtam be semmit, azt sem tudom hogyan kell szerkeszteni a doksit. Szóval ne ülj fel az alaptalan pletykáknak!

    Üdvözlettel: Egy euro game rajongó

    VálaszTörlés
  24. cirroid: Igen, ezekkel én is el szoktam szórakozni (még az Alvin és Dexterrel is játszogattam :).
    Meg van egy ilyen Cargo Noir is, ha kellenek valakinek a megoldások, akkor google vagy dobjon rám egy mail-t.
    http://boardgamegeek.com/contest/cargo/

    VálaszTörlés
  25. MPM: Na, meglátjuk hány eurogame-et fogsz nyomni pénteken :).

    VálaszTörlés
  26. A német rendelésnél lemondtam a Forbidden Islandról. Az Yspahan és a Hermagor került még szóba, de ezeket is elvetettem.

    Amire viszont benevezek: Senji.
    Szuper intrikus-háborús játék a középkori Japánban.
    Kell!!!

    Amin még gondolkodok: Neuland (39,6 -> 7,9)
    BGG Avg. Game Weight: 3.7!

    VálaszTörlés
  27. Kell a Neuland is :)

    VálaszTörlés
  28. Bocsi hogy idepofátlankodok. :)
    cirroid, mit nyertél a Gémklubbal?
    a Neulandot már játszottam és nem nyerte el a tetszésem. Bár ennyi pénzért nagyon jó áron van, nagyon sokat agyaltam rajta, hogy igaz, hogy jó ár, de ennyiért megéri, hogy a polcomon porosodjon? ... (decemberben végül megrendeltem, de végül kifogyott, így végül ugyanazon a pénzen egy Beowulf: The Film - Knizia játékot vettem)

    kisqqcs, mikor rendeslz az ebayról?

    VálaszTörlés
  29. csibu: Most olvastam róla pár negatív kritikát, szóval valszeg én sem veszem meg.
    Nekem sincs szükségem arra, hogy itt fogja a port :)
    Neked mi volt a bajod vele?

    VálaszTörlés
  30. csibu: Fóliarendelés közben megvolt, de ha kell, akkor dobj egy mailt, mert lehet, hogy lesz még :). Pali is meg Tibi is tudja a címem :).

    VálaszTörlés
  31. csibu: az Ezüst Saccolottón nyertünk Hatamotóval (lényegében utalványt, amit el lehetett vásárolni), csak először volt egy kis kavarodás.

    VálaszTörlés
  32. Hali!

    Galaxis Roncsderbit keresek, ha valaki látja Tesco-ban, szóljon plz!
    Köszi!

    VálaszTörlés
  33. Ahamm. :)
    A galaxis roncsderbi az jó! Én is most vettem meg egy hónapja 5000-ért + 1000 volt a postaköltség.

    A Neuland nagyon Catanszerű, szinte mindig uyganazt csinálod, nekem az az érzésem volt, hogy a játék megmondja mit tegyek, nincsenek saját döntéseim, emrt szinte mindenkinek a saját lépésénél együtt beszéltük meg mit tegyen! :)
    Ráadásul hosszú ideig tart amíg valaki lép. De írtam róla a huzopakli.blog.hu-n.

    Aha, kicsit nehzékesek a gémklubnál a nyereményjátékoknál, viszont maximálisan becsületesek, tehát lehet bennük bízni, de még nem elég profik hozzá - legalábbis tapasztalataim ezt mutatják.

    VálaszTörlés
  34. Érdekes koncepció:

    http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=1989

    VálaszTörlés
  35. Eladnék pár játékot:

    Carolus Magnus - 3500 Ft
    http://boardgamegeek.com/boardgame/481/carolus-magnus

    Arcana - 4000 Ft
    http://boardgamegeek.com/boardgame/45134/arcana

    Batt'l Kha'os - 3500 Ft
    http://boardgamegeek.com/boardgame/42444/battl-khaos

    Palazzo - 2000 Ft
    http://boardgamegeek.com/boardgame/15318/palazzo

    Ha valakit érdekel valamelyik, akkor írjon mail-t: quis@freemail.hu

    VálaszTörlés
  36. Pillanatnyi financiális zavar (APEH) miatt én is eladnám a frissen érkezett Thunderstone alapjátékot. Az ára 7 darab, ropogós ezres. (Viktortól megtudtam, hogy 1.1-es verzió, tehát néhány lapon pongyolán van fogalmazva a szöveg, de szvsz. a játékmechanikát ez nem zavarja). A felét kibontottam, a másik fele még bontatlan.

    VálaszTörlés
  37. Eladó nálam is a kövi játék:

    Return of the Heroes német változat - 5.000 koku
    http://www.boardgamegeek.com/boardgame/8170/return-of-the-heroes

    Ha valaki olcsóbban látja valahol szóljon, engedek :)

    Pali, a Thunderstone lehet, hogy érdekel, csak a vasárnapi lottóhúzást várom már nagyon!

    VálaszTörlés
  38. Mivel úgy néz ki, hogy én kimaradok a Thunderstone jóságból és csak egy gonosz ingyenélő maradok, aki csak a máséval játszik, ezért a héten érkezett TS promokártyákat felajánlom bárkinek ingyen és bérmentve.

    VálaszTörlés
  39. Engem érdekelnek a lapok, mert az enyém nem jött meg. Persze, ha megérkezik, akkor felajánlom a későbbiekben másnap.

    VálaszTörlés
  40. Akkor elviszem ma a klubba :).

    VálaszTörlés
  41. Na, ez gyönyörű, a Gémklub állítólag kiadja idén a Civet magyarul...

    VálaszTörlés
  42. A Szellemlovasnál most már vannak Mayday-es tokok is, teljesen jó áron.

    http://www.szellemlovas.hu/tarsasjatek/index.php?main_page=products_new

    VálaszTörlés
  43. :(. Persze, hogy már megrendeltem egy csomót. Damn...

    VálaszTörlés
  44. Hát igen. :/ Nekem annyi vigaszom van, hogy zöld még nincs náluk.

    VálaszTörlés
  45. Lehet vennék néhány játékot, hogy én is tudjak bevinni valamit.
    Az egyik a Tobago lenne. Már korábban volt a klubban. Nem túl bonyolult, és nem is túl hosszú, de igényesnek mondható.
    A másik a Cuba az El Presidente kiegészítővel. Ez egy kicsit összetettebb, kereskedős játék. Nagyon hasonlít a Puerto Ricora, de talán egy picit jobb.
    A klubbon kívül nem igazán játszom, szóval olyasmit vennék ami másokat is érdekel.

    http://boardgamegeek.com/boardgame/30380/cuba
    http://boardgamegeek.com/boardgameexpansion/40794/cuba-el-presidente
    http://boardgamegeek.com/boardgame/42215/tobago

    Honnan lenne érdemes beszerezni őket? A klubban van valakinek esetleg kedvezménye valamelyik webshopban?

    VálaszTörlés
  46. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  47. Regisztráltam a bbg-re. Viktor ha gondolod suvassz be a többiek közé.

    http://boardgamegeek.com/collection/user/R1200GS?own=1&subtype=boardgame&gallery=large&ff=1

    VálaszTörlés
  48. Lesz Chaos kieg.

    http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=2081

    Már csak a borító miatt is meg kell venni. ;)

    VálaszTörlés
  49. ELADÓ World of Warcraft társasjáték rendkívüli áron használtan de tökéletes állapotban
    david.mate@freemail.hu-n lehet érdeklődni

    VálaszTörlés
  50. Rheinfuss, hé mán, frissítsed a listádat, te!
    :)

    VálaszTörlés
  51. Múlt hét hétfőn írtam az FFG-nek a hiányzó/törött MoM és Starcraft figurák miatt, és ma meg is jöttek. :)

    VálaszTörlés
  52. És Gorgei? Őt meg elfeljtetted? Köszi szépen! :P

    VálaszTörlés
  53. Én úgy tudom, Gorgei-nek kutya baja. :)
    Meg valami Márta azt mondta nekem, hogy most inkább ne írjak miatta. :P

    VálaszTörlés
  54. És a Betrayal? :)

    VálaszTörlés
  55. Az még folyamatban van :), előtte egyeztetni akartam.
    Ment mail.

    VálaszTörlés
  56. A Gémklub oldalán van Geistesblitz 3500 Ft-ért. Ha ebből levesszük a 10%-ot, akkor úgyis 3150 Ft, ami nem olcsó, de ahol néztem, ott mindenhol drágább volt (a legmeredekebb egy 58 EUR ajánlat 3 Geistesblitz-re :). Ha esetleg összejönne mellé még rendelés, akkor május 1-ig 20 ezer felett ingyen szállítanak ki, ha nem, akkor május 14-én megyek Pestre.

    VálaszTörlés
  57. Hihetetlen, tegnap voltam a Gémklubban, és nem láttam. Amikor mentünk ki, pont jött a futár, lehet, hogy akkor hozta. Pff.

    Na mindegy, szóval én vennék egyet, meg tudtommal Peti is. :)

    Miért, amúgy mennyibe kéne kerülnie?

    VálaszTörlés
  58. Nekem is kellene pár dolog. Battle Khaos, Aton biztos, meg valószínű Geistesblitz is.
    De ha kettőt beleraksz a kosárba 30 nap lesz a szállítási idő.

    VálaszTörlés
  59. Miért van mindenki ráizgulva erre a Geistesblitz-re?

    Megválnék Puerto Rico játékomtól.
    Szép, jó, de jobban teszik a Cuba és Constantinopolis. Hiába nem top3-as játékok BGG-n.
    Elcserélném valami izgire, vagy eladnám.

    VálaszTörlés
  60. Mert jó.

    Mennyit kérsz a Puertoért?

    VálaszTörlés
  61. 8500 a bolti ára, úgyhogy 7-7.5k-ra gondoltam.
    Esetleg ráfizetek cserére Cuba-ra :)

    Értem én, hogy jó a Geistesblitz, de hogy került előtérbe?

    VálaszTörlés
  62. Szolnokon próbáltuk ki a Geistesblitzet, gyorsasági, agyzsibbasztó játék. Az a lényege, hogy van a dobozban öt figura: zöld palack, piros fotel, fehér szellem, szürke egér és kék könyv. Kártyalapokat kell felfordítani és a játékosoknak a középre helyezett figurákból gyorsan ki kell venni a többiek elől a megfelelőt az alábbi két lehetőség alapján:
    1, Mindig két dolog van a képen. Ha a figura olyan színben van a kártyán, mint lent, akkor azt kell kivenni. Pl: A kártyán van egy szürke fotel és egy fehér szellem, akkor a fehér szellemet kell kivenni.
    2, Ha színben nem felel meg a két dolog egyike sem, akkor azt kell kivenni, ami se színben, se figurában nincs a képen. Pl. A kártyán van egy zöld szellem és egy piros egér, akkor a kék könyvet kell kivenni (szellem és egér kiesik, a palack zöld, a fotel meg piros, ezért nem jók).
    Mókás volt párszor, amikor megpróbáltuk kikapni a másik kezéből a jót, illetve ha rosszat fogsz meg, akkor büntetés van. Mi jókat szórakoztunk rajta :).
    Viszont Tibi mondta tegnap, hogy ha betsezi a Geistesblitzet a kosarába Gémklub honlapján, akkor a másodiknál már módosul az idő 30 napra :(. Lehet, hogy csak egy van nekik? :(

    VálaszTörlés
  63. Ó, köszi, már értem.
    A Power Grid mikor kerül be a klubba, úgy láttam abba is beleszeretett a csapat. :)

    VálaszTörlés
  64. Ja, amúgy Jani vett Lupus in Tabulát, Pali Through the Agest, én pedig The Resistance-t.

    VálaszTörlés
  65. Earth Rebornt vagy a Horus heresyt nem akarjátok begyűjteni? Ezeket szívesen kipróbálnám.

    Earth Rebornon gondolkozom, csak nincs még hozzá magyar szabály, meg van benne dobókocka, amit nem annyira szívlelek.

    A Through the Agest mikor próbáljuk ki? Sajnos Szolnokon nem jött össze. Az 51st Statere is kíváncsi lennék.

    VálaszTörlés
  66. Pali Through the Agest? Nem lesz az bonyolult? ;)
    A The Resistance-t pont akartam mondani.
    Cirroid, nem akarsz egy mail-t dobni a Gémklubnak, hogy mennyi Geistesblitzük van?
    hatamoto: Legutóbb amikor kérdeztem, akkor azt mondták, hogy a Power Grid nem beszerezhető :(.

    VálaszTörlés
  67. Ha valaki akar még rendelni, jelezze, mert Tibi egy tekintélyes csomagot állított össze. :)

    Dobtam mailt a Gémklubnak, majd mondom, mit válaszoltak.

    VálaszTörlés
  68. Ha lenne elég jelentkező a Geistesblitz-re, akkor bevállalhatnánk egy Milanos rendelést is. Ez mondjuk azt jelenti, hogy szerintem olyan 7 fő körül érné meg (úgy lenne kb. 2500 Ft a játék plusz 3*273 Ft a posta).
    És van még ilyen is akciósan (jenőnek már írtam, Palit még érdekelte anno):
    http://www.milan-spiele.de/abenteurer-tempel-chac-p-11847.html?osCsid=igpo6n5dd4sna3id3t71u1lm31

    VálaszTörlés
  69. GB: egyet végül is sikerült ma rendelni a Gémklubnál, döntsétek el, kié legyen. :) Nekem végül is ráér.

    Ha nem jön össze a Milannál, akkor előrendelhetünk a Gémnél is, az egy hónap, de pont akkortájt jársz majd Pesten, ha jól tévedek.

    VálaszTörlés
  70. Jaja, május 14-16. Pénteken akkor csinálunk majd egy felmérést, vagy akit érdekel jelezze vagy itt, vagy nekem e-mailben.

    VálaszTörlés
  71. Ha rendeltek a milantól engem érdekelne egy Saboteur 2.

    http://www.milan-spiele.de/saboteur-engl-p-12651.html?osCsid=ngt67u9ena6bniucvddelemoh4

    Van Power Grid is ha valakit érdekel:

    http://www.milan-spiele.de/power-grid-engl-p-6259.html?osCsid=ngt67u9ena6bniucvddelemoh4

    VálaszTörlés
  72. Szerintem az Aranyásók 2 elég drága a Milannál. Csak 3300 Ft posta nélkül.
    A Power Grid is 10 ezer Ft körül jönne ki, ami megint csak nem jó vétel :(.
    Ha lesz igény, akkor csinálok egy táblázatot (az nagyon megy mostanában :)).

    VálaszTörlés
  73. Power Gridet azért linkeltem, mert azt hittem itthon nem lehet kapni, de Szellemlovasnál, és Compaynál is van.
    A Saboteur 2 az alaphoz képest elég drága, de egy darabig nem hiszem, hogy olcsóbb lesz.

    VálaszTörlés
  74. Compayánál nincsen raktáron, de igazad van, a Szellemlovasnál van, viszont föl is vitték az árát 10 ezerre :(.
    Viszont a Milanon van német:
    http://www.milan-spiele.de/funkenschlag-promokarte-p-1687.html
    Kb. 7300 Ft-ra jönne ki, plusz posta, bár lehet, hogy az én rendelésembe nem fog már beleférni. Fene ezt a sok jó társast, már csak az idő kellene hozzájuk :).

    VálaszTörlés
  75. http://global.ebay.com/Rio_Grande_Games_-_Power_Grid_New/130510681271/item

    van még itt pár, tessék szétnézni az e-bayen ;)

    VálaszTörlés
  76. Igen, de az ebay-ről 7300 Ft csak a szállítási költség :(.

    VálaszTörlés
  77. Gyerekek!
    Nem akar valaki a Deltavision-től rendelni?
    Esetleg valaki nem megy mostanság arra?
    Egy regényt szeretnék beszerezni tőlük kedvezménnyel.
    Illetve még januárban vettem egy Rát, amit még nem sikerült átvennem. A srác azt mondta, hogy be tudja vinni Payához. Tehát ott átvehető lenne.

    VálaszTörlés
  78. Viktor2! Nézd mit találtam neked tök jó árban: http://viewitem.eim.ebay.hu/Twilight-New-Moon-Boardgame/280614767913/item

    VálaszTörlés
  79. Eladnám a Colonia játékomat (http://boardgamegeek.com/boardgame/56707/colonia), mert csak begyűjteném a Notre Dame-ot :)
    Ha valakit érdekel, akkor féláron megveheti, ami 6 eFt-ot jelent.

    VálaszTörlés
  80. Van akciós 7 Wonders a Gémklubnál, 7990 Ft- 10%.

    http://www.gemklub.hu/jatek/64945/7_wonders_negynyelvu_akcios

    VálaszTörlés
  81. Esetleg akar valaki rendelni a Szellemlovastól? Jenővel szervezkedünk. Úgy akarjuk, hogy a táborig megjöjjön a csomag.

    VálaszTörlés
  82. Van valami, amit érdemes rendelni?
    A héten remélhetőleg megjönnek a fóliák :).

    VálaszTörlés
  83. Passz, Jenő Robo Rallyt rendel, én a Twilight Imperium kiegen gondolkozom, csak nincs kedvem ennyit kicsengetni érte. :P

    VálaszTörlés
  84. Újra van Nightfall raktáron a szellemlovasnál. Ha onnan rendel vki, szóljon, mert beszállnék!

    VálaszTörlés
  85. Pali csak ír, de nem olvas (csak Trónok harcát). :D

    VálaszTörlés
  86. Ne szójjjál mán be Blahut fiam! :)
    Utólag észrevettem, de lusta voltam korrigálni.

    VálaszTörlés
  87. Hú, ez már itt a Királyok csatája. :)

    VálaszTörlés
  88. House Blahut and House Miller! Egyértelműen utóbbi az esélyesebb a trónra. Qqcs, a Mountain lesz a testőröm egy lángoló pallossal, Ser Viktor pedig megkaphatja Ser Tapit.
    És ne feledkezzünk el Viktor2-ről, az Imp-ről sem. :)

    VálaszTörlés
  89. Imp! :D:D

    Csak óvatosan Ser Pali, mert Ser Viktor egy igazi vadállattal indul a harcba, aki a Téllel érkezett! ;)

    PS: Én lehetek Littlefinger? :)

    VálaszTörlés
  90. Szóval én vagyok a Mountain, mi?
    Csak annyit mondok, hogy 'Here I Stand' ;).
    Amúgy a külsőm alapján inkább Jamie Lannister lehetnék ;).

    VálaszTörlés
  91. Ne vitatkozz Qqcs! Te Gregor Clegane vagy és kész. Képzeld el magad egy hatalmas pallossal, ahogyan egy jól irányzott csapással pontot teszel egy szabályvita végére Viktorral. Nagynak lenni mindig jobb. :)
    Én is itt állok, és várom az itt állokat.

    Martin Luther

    VálaszTörlés
  92. MPM: csak vigyázz, mert a címerállatom egy szabálykönyv. Olyan szabályokat találok neked csata közben, hogy leesik a Hegyed a lováról!

    rheinfuss: simán. Jut eszembe, hozz már a klubba 40 000 aranysárkányt (jó lesz euróban is), a király társasjátékversenyt akar rendezni.

    VálaszTörlés
  93. Ja, és jól mondja Kisujj, rémmacskával érkezünk!

    VálaszTörlés
  94. A Nightfall kieget mikor veszed már meg, Pali? Már unjuk az alapjátékot. :D

    VálaszTörlés
  95. Majd akkor kedves Ser Viktor, ha Te is beszerzed a Westeros kiegeket. Mi meg annak az alapjátékát unjuk. :P

    VálaszTörlés
  96. Az FFG kitalálta, hogy hogyan lehet jól megfejni a MoM rajongókat:
    http://www.fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=169&enmi=Mansions%20of%20Madness%20Print%20on%20Demand%20Expansions

    VálaszTörlés
  97. Miért, ez tök jó. :P
    Persze aki okos, nem onnan rendeli.

    VálaszTörlés
  98. Úgy döntöttem, hogy megválok pár játékomtól és gondoltam ide is beírom, hátha nem mindenki olvassa az LFG fórumot. Egyelőre ezeket gondoltam:
    Yomi (14000 HUF), Blokus (2000 Huf), Carcassonne (3000 HUF), Shuluri Viadal (1800 HUF), Let's Party (3000 HUF), Úti Cluedo -angol (1000 HUF).
    Ha valakit érdekel valamelyik, akkor szóljatok, klubtagoknak, idelátogatóknak kedvezményt is adok ;). Még lehet, hogy megy az Adventurers, Pastiche és Tribune is, de ezek még nem biztosak.

    VálaszTörlés
  99. cirroid: Ezt is lehet Bookdepot-ról?

    VálaszTörlés
  100. Remélem. Ha nem, vmelyik magyar bolton keresztül meg lehet majd rendelni vsz (a BGG-n olvasottak alapján).

    VálaszTörlés
  101. Ne mááár. Nem próbáljuk ki legalább a Nyomit? Nem is játszottunk még vele.

    VálaszTörlés
  102. Ez van sajnos :(. Kicsit megnyirbálom az itthoni készletet. Bár pénteken még elvihetem klubba, mert jó eséllyel csak a hétvégén tudom eladni.

    VálaszTörlés
  103. Pár nap múlva, vagy max egy hét szeretnék rendelni a Gémklubtól Agricolát, és két Zooloretto kieget.
    Kellene még valami, hogy ne legyen postaköltség.

    8100 Ft-ért van egy darab Power Grid:

    http://www.gemklub.hu/jatek/55342/power_grid_funkenschlag_angol

    Volna pár játék ami érdekelne, de egyikre sem vágyom igazán.

    Van már valamennyi gémforintom, de jó lenne ha Viktor intézné a rendelést, feltéve ha szorgalmasan kapart :). Az enyémhez 1930 kell.

    VálaszTörlés
  104. Most már lehet a Pikk-pakk ponton keresztül is rendelni, úgy mindig 0 forint a szállítás, azt javaslom.

    Igen, kapartam, de az elején nem volt szerencsém, meg most magamnak gyűjtöm még, szóval az 1930 egyelőre nem fog menni.

    VálaszTörlés
  105. Na, megnéztem, 400 van, amire nincs szükségem, szólok, ha kigyűlik a 2000.

    VálaszTörlés
  106. Csá Tibi bá! Én szorgalmasan kapartam, van 2900. Ha kell megrendeljük, csak szól, mikor!

    VálaszTörlés
  107. Én is összekapartam 2000+ pontot. Arra gondoltam, hogy lehetnek olyan játékok, amit klubszinten vehetnénk meg úgy, hogy összedobjuk a pénzt, utána meg körbejár. Olyanok, amikre egyénileg esetleg sajnáljuk a pénzt, de öten-hatan megéri beszerezni.

    VálaszTörlés
  108. Kaparom én is rendszeresen, most 2950 van, úgy hogy kétszer -500-at kaptam. :)
    Viktornak elvileg van még 5% kedvezménye, azért szeretném, hogy ő rendelje.

    Jenő!
    Írj néhány játékot amire gondolsz.

    VálaszTörlés
  109. Ha bezárod a kaparós sorsjegy ablakát, mielőtt megmutatná a többi értéket, akkor nem írja jóvá az összeget, viszont az ötszázat sem vonja le. :)

    VálaszTörlés
  110. Éne gy Power Gridet bevállalnék -15%-ért, ha összejön (bár megfogadtam, hogy nem veszek új játékot egy darabig :).

    VálaszTörlés
  111. Szellemlovastól akarok kártyavédőt rendelni. Ha kell valakinek valami szóljon Viktornak.

    VálaszTörlés
  112. Valószínű jövőhéten adják fel a kártyavédőket. Még van idő a csomagba rakni valamit.

    VálaszTörlés
  113. Szóljon, aki 15%-kal akar rendelni a Gémklubtól, mostanra sikerült elég sok pontot összekaparni.

    VálaszTörlés
  114. A bokdeoporól tudnátok néhány dolgot írni?
    Kisqqcstól kértem egy táblázatot amiben kiszámolható a játékok ára, és elég olcsó minden. Úgy tűnik a Warhammer nem érte meg használtan.

    A postaköltség mennyi szokott lenni? Általában mennyit kel a csomagra várni? Mi az a minimum összeg amiért érdemes rendelni?

    Lehet rendelnék innen később, ha megéri:
    Blood Bowl: Team Manager
    Runa Age (nem 100%)
    Pár Warhammer kieg

    Nem olyan nagy a válszték a Warhammerből. Azok a játékok is rendelhetők, amiket nem tüntettek fel a webshopban? Pl. ha emailben kérni tőlük?

    VálaszTörlés
  115. Nincs postaköltség. Kérdés, hogy ez meddig marad így, mert az amazon nemrég megvette a céget...

    Mostanában majdnem két hetet (régen gyorsabb volt).

    Minimum összeg: tök mindegy, mivel nincs pkg. :)

    Nem, csak azok rendelhetők, amik fel vannak tüntetve. Ha valami currently unavailable, az még nem akkora vész, szoktak "visszajönni" termékek, de itt sosem lesz olyan kínálat, mint egy társasjátékboltban.

    VálaszTörlés
  116. Akkor csak picit vettem drágábban a használt Warhammert mintha a bookdeporól rendeltem volna :( Viszont valószínű nem rendeltem volna onnan meg, így azért egyszerűbb. Bízom benne tényleg újszerű lesz. A kieg amúgy is currently unavailable.

    VálaszTörlés
  117. Van két eladó játékom. Senji és Monopoli. Gondolom senkit nem érdekel, de nehogy az legyen, hogy nem szóltam.
    A Senjit a klubon belül annyiért adom, amennyiért vettem.

    VálaszTörlés
  118. Payánál beszerezhető a Rune Age:

    http://www.compaya.hu/jatekreszlet.php?jatekazonosito=14367

    VálaszTörlés
  119. Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast! Nem veszek több társast!
    http://www.deltavision.hu/termek/civilization/

    VálaszTörlés
  120. Csak még egy utolsót. :)

    Én már nem is teszek ilyen felelőtlen kijelentéseket.

    VálaszTörlés
  121. Had ajánljak párat:
    Are you a traitor?
    Ultimate Werewolf
    Mansions of Madness - Season of the Witch
    Death Angel - Mission Pack 1.
    Death Angel - Space Marine Pack 1.

    VálaszTörlés
  122. A Mansionst kieget majdnem megvettem, amikor 3000-ért volt a Szellemben (csak még nem tudtam, hogy jut el hozzám), de aztán sajnos észbe kaptak, és most már 4000. Tartalomra már a 3e is necces lett volna, szóval ezt passzolom.

    VálaszTörlés
  123. Tibi: na, basszus, akkor ezt is kihagyom, mint a Vinhos-t :).
    leviatan: Az Ultimate Werewolfot nézegettem én is, de ugyanaz, mint a Lupus, illetve a neten fent vannak a szereek csak ki kell nyomtatni és kész :).

    VálaszTörlés
  124. UW: ja, az tipikus legyártós játék. Bár én ellenzem az ilyesmit!!! (:)

    VálaszTörlés
  125. Gyuri!
    Ne hagyd ki, jó áron van. Mindenképp a polcon a helye.:)
    Vagy vedd meg Palitól a Through the Ages-t. Szerintem ha megengeded, hogy nézhesse míg Geistesblitzezünk, akkor ad kedvezményeket.

    VálaszTörlés
  126. Gyuriszan!
    A kövi milan-os rendelésbe ezzel tuti beszállok:
    http://www.milan-spiele.de/arkham-horror-wuerfelset-p-11247.html

    ennyiért ajándék.
    Ha összejön 60 EUR klubbon belül, akkor 1-2 hónap múlva ingyen szállítással megkapjuk a német rokontól.

    VálaszTörlés
  127. Hali!

    Milanon rendelünk Gyurival. 7 EUR költés hiányzik az ingyen szállításhoz Németországon belül. Októberben érkezik az áru a rokonnal. Érdekel valakit?

    VálaszTörlés
  128. Gondolom az MoM őrültjeik már megkapták a Konieczka fanmail levlistájukról, de hátha másnak is új:
    http://boardgamegeek.com/boardgameexpansion/108150/mansions-of-madness-forbidden-alchemy

    VálaszTörlés
  129. Lassú vagy kicsi! Már rég tudjuk.

    VálaszTörlés
  130. Na EZ hiányzott eddig a Mansionből. Hallgattak a rajongókra. :)

    "And with Forbidden Alchemy, the story doesn’t end with the exciting finale. Each scenario contains a brief resolution called an Epilogue, which tells players the full consequences of their investigation. Whether the investigators succeed or fail, the keeper reads this gripping conclusion aloud, wrapping up the narrative and delivering satisfying closure to each tale."

    VálaszTörlés
  131. http://www.compaya.hu/jatekreszlet.php?jatekazonosito=14376

    VálaszTörlés
  132. Már mi is olvastuk az lfg fórumon. Megint elkéstél kukac! :P

    VálaszTörlés
  133. Itt most ellent kell mondjak, én még nem olvastam. :P
    Csak így tovább Qqcs, rendületlenül!

    VálaszTörlés
  134. Remélem, már mind ráröppentetek a Catan könyvre! :D

    http://www.amazon.com/gp/product/1611090814/ref=s9_simh_gw_p14_d0_g14_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1YZ935WFM77TR2NRQEXM&pf_rd_t=101&pf_rd_p=470938631&pf_rd_i=507846

    VálaszTörlés
  135. Pontosabban regényre. Ez a lényeg.

    VálaszTörlés
  136. Zombie dice beszerzése érdekelne valakit? Esetleg karácsonyra egy zombie pack beszerzés?
    Szeretnétek karácsonyi társas tábort?

    VálaszTörlés
  137. Janival fontolgattuk már. Bár főleg a Cthulhu Dice-t. :)

    VálaszTörlés
  138. Háááát, a Cthulhu-ról nem sok jót olvastam, komisz egy csápos fráter:

    http://www.youtube.com/watch?v=mAyb7VYFcR4&feature=player_embedded#!

    VálaszTörlés
  139. Cthulhu-ról nekem ez jut eszembe:

    http://www.youtube.com/watch?v=xisIVhc64Ng

    Zongorán talán még jobb is, mintha picit sejtelmesebb lenne:

    http://www.youtube.com/watch?v=JGiYzMcXxUg&feature=related

    VálaszTörlés
  140. Jó lenne valamikor megint egy tábor.
    Ha összejönne megismételhetnénk újra a Twilightot, hátha nem csak statisztaként vennék részt a játékban. Most már tényleg átolvasom a szabályt.

    VálaszTörlés
  141. Tibikém! Sajnos szerény képességeid erre a sorsra kárhoztatnak, bármit teszel, leigázlak. :P

    Egy tábor tényleg jó lenne, de a karácsony és környéke nekem egyértelműen a családi együttlét időszaka. Ugyanakkor várom az egyéb alternatívákat.

    MPM

    VálaszTörlés
  142. Annak ellenére milyen szarul játszottam kedves Pál Te sem igazán remekeltél, pedig ott volt előtted a lehetőség. :) Korában, és kipihenten kell legközelebb elkezdeni, akkor valószínű izgalmasabb lesz.

    Nekem nagyjából mindegy mikor lesz tábor. A hétvégéim októberben szabadok, novemberre valószínű tudok szabit kérni. Szerintem is hanyagoljuk a decembert, bár engem az ünnep nem igazán hat meg, de gondolom a legtöbben rápörögnek. Akár lehetne januárba, ha már mindenki túl van a megpróbáltatásokon.

    VálaszTörlés
  143. December eleji időpontot javaslok táborra, januárban érkezik az utánpótlás a családba (fiú lesz, úgyhogy az óvodai jelnek a dobókocka stipistopp - bocs Jocó), onnantól ritkán fogtok látni - egy darabig. :)

    VálaszTörlés
  144. Így sem sűrűn játszunk. Majd áthelyezzük a klubbot hozzátok. Két pelenka csere között, csak belefér valami.:)

    Sajnos ebben a hónapban én is rövidebb időt tudtam a klubban tölteni,de ez látszott is, az utóbbi három alkalom elég lapos volt. Jövőhéten is csak öt körül tudok menni. De elvileg októberben 3 alkalommal kb. kezdésre ott léeszek.

    A tábor Szanában lenne? Picit tudnál írni a helyről, árakról?

    VálaszTörlés
  145. Viktor mutatta anno, szerintem ez a legjobb KUTULU!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=FOHJUrcVdJk

    VálaszTörlés
  146. Itt egy lehetséges helyszín téli táborra:
    http://www.fatermotel.hu/page.php?32

    Az árból szoktunk engedményt kapni, kb. 2.500-ra. Remélem az idén is él majd.

    VálaszTörlés
  147. Akar valaki a Szellemtől rendelni?
    Janival vennénk Elder Signokat, de még nincs ki a 20000.

    VálaszTörlés
  148. Engem a Compaya-ból érdekelne a Zombie Diece és/vagy a Cthulhu Dice. 2900 + 1490 koku, klubszinten kell lenni egy-egynek szerintem ezekből! :)

    VálaszTörlés
  149. Van két előrendelésem a Compaya-nál, de bizonytalan mikor érkezik, valószínű Essen után.

    VálaszTörlés
  150. ÓÓÓÓÓÓ, ezt skubizzátok!
    Ez az abszolút must have nekem! :))))

    http://www.boardgamegeek.com/boardgame/69552/panic-station

    VálaszTörlés
  151. Pár hete néztem én is, nem rossz, de engem annyira nem fogott meg.

    Nálam ezek fognak előbb utóbb polcra kerülni:

    http://www.boardgamegeek.com/collection/user/R1200GS?wanttobuy=1&subtype=boardgame&gallery=large&ff=1

    VálaszTörlés
  152. A Compaya-nál beugrok egy The Resistance-be. Annyi szép pillanatot szerzet, hogy megérdemli, hogy a polcomon legyen. + a zseniális szerzők is a jutalékot. Szóval egy Zombie Dice és egy Resistance részemről.

    VálaszTörlés
  153. Payánál már elő is rendelheted a Panic Stationt.

    http://www.compaya.hu/jatekreszlet.php?jatekazonosito=14425

    VálaszTörlés
  154. Hali, a Paya-s rendelésbe beszállnék egy Panic Station-nel. Valaki gyűjti egybe őket vagy rendeljem külön?

    VálaszTörlés
  155. Eddigi előrendeléseim: Dungeon Petz, The New Era, Blood Bowl: Team Manager.
    Ha gondolod hozzácsaphatom.
    Kialkudtam hogy ne legyen postaköltség, sajnos más kedvezményt nem tud adni.
    November elején fogja küldeni. Az esseni cuccokat pár nappal a találkozó után tudná postázni, de a Blood Bowlra várni kell egy kicsit.

    VálaszTörlés
  156. Ha november elején eljön az egész, akkor beszállok egy Resistance + Panic Station csomaggal. Köszi Tibi!

    VálaszTörlés
  157. Zombie Dice nem kell?

    Akkor azokat megrendelem.

    VálaszTörlés
  158. Most nézem a Resistance német. Így is kell?

    http://www.compaya.hu/jatekreszlet.php?jatekazonosito=14023

    VálaszTörlés
  159. Hm, valamiért lenyelte a kérdésemet a fórum.
    Szóval a pkg csak most ingyenes, vagy későbbi rendeléseknél is?

    VálaszTörlés
  160. Ez csak egyszeri. Szerintem nagyobb rendelésnél előre utalás esetén el engedi a postaköltséget.

    VálaszTörlés
  161. A Resistance szabályait remélhetőleg már elsajátítottam, + le tudom angolul tölteni. A kártyákon nem rémlik felirat. Szóval jöhet! :) Köszi! Zombi Dice-on még rágódom. Megnézem még egyszer a review-t.

    VálaszTörlés
  162. Hatamoto: pedig van a kártyákon elég sok írás. Az advanced szabályoknál, tudod. Pl: valaki megnézheti valaki lapját, vagy elsőnek kell raknia stb.

    VálaszTörlés
  163. Megrendeltem.

    Szerintem olyan lesz mint a Viktoré. Nincs a játékból német kiadás. Az csak a szabály nyelve lehet.

    VálaszTörlés
  164. Sok írás a kiegen van tudtommal. Azt nem veszem meg. Még :)

    VálaszTörlés
  165. A kieget most már mindig adják az alapjátékhoz.
    De jól mondja Tibi, tuti, hogy 3nyelvű.

    VálaszTörlés
  166. Csá kukacok!
    Szombaton megyek Judapestre, ha kell vkinek vmi játék, fólia stb., akkor szóljon!

    MPM

    VálaszTörlés
  167. Hali Pali :) A gémklubból kérem a Resistance-t. Megrendeljem? Avagy van klubszinten elég koku a 15%-ra? Én a magam 45.000 kokuját felajánlom egy értelmesebb licitre. Kíváncsi vagyok, hogy a fostivity bukása után mit dobnak be. :)

    VálaszTörlés
  168. Hagyd, megrendelem én 15-tel. Csak dobj egy mailt, hogy te még nem tetted meg, nem kell, nehogy kettőt vegyünk. :)

    VálaszTörlés
  169. Még nem tettem meg, jöhet, köszi!

    VálaszTörlés
  170. Fájó szívvel megválnék kedvenc társasomtól (7wonders), de szeretnék neki szerető gazdát találni. Aki úgy érzi, hogy tudna gondoskodni róla, és engem is megvigasztalna 6000 Ft-tal, az máris adoptálhatná.

    VálaszTörlés
  171. Joci, ha klubbon belül nem kell senkinek, akkor én tudok rá Néked egy vásárlót. Egy pécsi újságíró kolléga.

    VálaszTörlés
  172. Egyelőre Jenő gondolkodik rajta. Ha nem kell neki, akkor a kolléga úré.

    VálaszTörlés
  173. Viheti Jocó, köszi!
    Ennyiért az Agricola-dat viszont elviszem, hozzad ma délután :)

    VálaszTörlés
  174. Ha valaki jár Pesten, akkor vennék egy Vinhos-t :).
    http://boardgamegeek.com/geeklist/63427/item/1907126#item1907126
    (tudom, hogy Tibinek megvan, de Nekünk is bejött :)

    VálaszTörlés
  175. Qqcs!

    Fzolka nevű felhasználó jó áron kínálja a sajátját a bgg transferlistben (bár lehet Te is ezt nézted ki)!

    MPM

    VálaszTörlés
  176. Igen, azt néztem ki :).
    És láttam, hogy Olympost is árul.
    Gyuri

    VálaszTörlés
  177. Én egy Lupus In Tabula-ra nevezek be. Gyuri, Pick Pack szállítással ingyen van. Szívesen csatlakoznék a rendeléshez!

    VálaszTörlés
  178. Erre a gyöngyszemre felfigyelt már valaki rajtam kívül?
    http://www.boardgamegeek.com/boardgame/66424/dungeon-run

    VálaszTörlés
  179. 2.5 + 3 thumbs up lett az értékelése :))))

    http://www.youtube.com/watch?v=EsFOHKkWkL8&feature=player_embedded

    VálaszTörlés
  180. Nézegettem, de annyira nem fogott meg. Nagyon sok dungeonös game van már, és itt nem látom annyira az újítást. Mondjuk annyira nem ástam bele magam.
    Azért ha megveszed, szívesen kipróbálom. :D

    Én most ezt néztem ki, főleg grafikára: :)
    http://www.boardgamegeek.com/boardgame/110962/shadow-days

    Mondjuk ilyenből is annyi van már, mint a szemét. :P

    VálaszTörlés
  181. Vásárol valaki mostanában a Gemklub-ból? Kellene egy Lupus in Tabula, de sajna nem éri el az ingyenes szállítás értékhatárát.

    VálaszTörlés
  182. Eh, pár órája rendeltem egy Thunder kieget...
    Mindegy, majd Tibi úgyis rendel valamit tőlük nemsokára. :D

    VálaszTörlés
  183. Majd szólok, ha rendelek. 7 Wonders kieget fogok legközelebb venni, de csak fizu után. Ez a hónap elég deficites volt. :D
    Shadow Hunters új kiadását várnám, de még sehol nem lehet kapni.
    A milánnál elő lehetne rendelni, de bízom benne ez is lesz itthon.

    http://www.milan-spiele.de/shadow-hunters-revised-engl-p-13263.html?osCsid=ngt67u9ena6bniucvddelemoh4

    http://boardgamegeek.com/boardgame/24068/shadow-hunters

    Bang! szerű játék, szerintem egy kicsit érdekesebb témával. 3 frakció (falusiak, démonok, démonvadászok) gyepálják egymást. A szerepek itt is titkosak. Van benne kocka is. :)

    VálaszTörlés
  184. Viktor, nem lehet már hozzácsapni a Thunder-höz? :)

    VálaszTörlés
  185. Jah, találtam egy helyet, ahol elsőként ígérik a Panic Stationt (Játékmester Kecskemét). Levelezek a sráccal és megígértem, körbekérdezem, kér-e még valaki. Elvileg a fémdobozost várom januárra tőle.
    Valaki még?

    VálaszTörlés
  186. Ha valaki mégiscsak rendel a Szellemlovastól, akkor az egyik haveromnak kellene kb. 9300 Ft értékben könyv.
    Hatamoto: Akartam is mondani, hogy náluk volt elég sokáig raktáron, de most az Andurilos Panic Station beszámolók eléggé lehúzták (bár lehet, hogy a szabálymagyarázat az oka).

    VálaszTörlés
  187. A San Juan miatt meg kell váljak a postakocsis játékomtól. Az árát 1500 Ft-ra kalkuláltam ki. Érdekel valakit?

    VálaszTörlés
  188. Joci!
    Ne is idegesíts minket ezzel a csak 30 játékom lehet, különben rám szakad az ég szabállyal. Azért se vesszük meg a postakocsis játékod, meglátjuk, mi történik, ha hosszabb ideig a világegyetem által meghatározottnál több játékkal rendelkezel. Szerintem apokalipszis várható napokon belül. :P

    VálaszTörlés
  189. És a postakocsis rajta sincs a bgg-s listádon. Az már 32, ismétlem 32 játék. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, istenem végünk! Fussatok bolondok!

    VálaszTörlés
  190. Pali!
    Ha jobban megnézed 31 játék van beregisztrálva, melyből 3 eladó. Tehát csak 28 játékom van. A postakocsival 32, melyből 4 eladó.
    Amúgy nem ragaszkodom a 30-as számhoz, ha így lenne, akkor gyorsan vennék még 2 játékot :)
    Miért zavarja a lelkivilágod, hogy én így csinálom?

    VálaszTörlés
  191. Nekem nem zavarja Joci papa. Max. rossz látni, hogy rossz szájízzel, szomorúan válsz meg néhány játékodtól a fogadalmad miatt.

    ui. A trade nem számít, akkor is még a készleted részét képezik. :P

    VálaszTörlés
  192. Jocó furcsa hóbortjaira az az magyarázat, hogy nem ember. Valószínű a K-Pax-ről jött.

    A következő is ezt bizonyítja.
    Tegnap cimborám feltett neki egy találós kérdést:

    Aladár és Benedek nagyon okosak, és ezt tudják is egymásról. Évtizedek óta nem találkoztak, és most összefutottak az utcán. Egy részlet a beszélgetésükből:
    - Három gyermekem van, mindegyik életkora egész szám, és éveik számának a szorzata 36. - mondja Aladár.
    - Ebből még nem tudhatom, hogy hány évesek a gyerekek! - válaszolja Benedek.
    - Éveik számának az összege annyi, mint a szemközti házon levő ablakok száma.
    Benedek megszámolja, hogy hány ablak van a szemközti házon, majd így válaszol:
    - Még ebből sem tudhatom, hogy hány évesek a gyerekek!
    Aladár ekkor azt is elárulja, hogy
    - A legidősebb vörös hajú és szemüveget visel.
    - Most már meg van! - kiált fel Benedek, és megmondja a gyerekek életkorát.
    Hány évesek a gyerekek, és hány ablak van a szemközti házon?
    (Legidősebbnek azt a gyereket tekintjük, aki a többieknél idősebb!)

    Jocó kb. 10 perc alatt kitalálta.

    VálaszTörlés
  193. 3x3x4 és 10 ablak? 3perc!

    VálaszTörlés
  194. Esetleg 2x2x9 és 13 ablak? Sok az ablak talán?
    Az előbbinél meg feltételezzük, hogy 4 évesen nem hord szemüveget és még nem látszik hogy vörös a haja?
    Az 1x1x36 meg nem hisszük hogy ennyire termékeny lenne hogy pl:50 évesen ikreket szüljön és ritka a 38 ablakos ház.

    VálaszTörlés