2011. április 27., szerda

45. találkozó - 2011. április 29. péntek, 14:00-21:00 - Meseház

9 megjegyzés:

  1. Jó lenne menni, de közben kiderült, hogy szombaton le kell adnom egy dolgozatot :(. Sajnos nagy eséllyel ez megint kimarad nekem :(.

    VálaszTörlés
  2. Kár érted. :(
    Viszek Emira-t, Igels-t, Aarg!Tect-et.

    Remélem lesz valami durva FFG játék is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nálam lesz egy Senji, és egy Dungeon Twister.

    http://www.gemklub.hu/files/30/56905/senji_szabaly.pdf

    VálaszTörlés
  4. Aarg!Tect!!!!!!!!!!!!!! én Én ÉN!!
    Unga-Bunga!!

    VálaszTörlés
  5. A Senjit jó lenne kipróbálni. Ehhez mondjuk közel 6 fő kell.

    Én még az In the shadow of the Emperort szeretném kipróbálni.
    http://boardgamegeek.com/boardgame/13780/in-the-shadow-of-the-emperor

    Nem a legszebb játék, de nagyon jónak tűnik. Előzetesen ezt is 9 pontosra becsülöm, mint a Constantinopolist és a Goat.
    A Goa mellett ez a legagyasabb játékom.
    BGG Avg.game weight: 3.4
    Ehhez 4 fő kellene.

    VálaszTörlés
  6. Én most sajnos nem tudok menni, meló van.

    VálaszTörlés
  7. cirroid: neked a meseház a nemezised :D Hányszor is voltál ott?

    VálaszTörlés
  8. Én sem megyek, holnap a közgyűlésen aszalódom! :(

    VálaszTörlés
  9. leviatan: Kétszer. :) De nem szándékos.

    VálaszTörlés