2011. május 4., szerda

46. találkozó - 2011. május 6. péntek, 14:00-21:00 - Szlovák Kultúra Háza

10 megjegyzés:

  1. Előreláthatóan most végre fogok tudni menni. :)

    p2

    VálaszTörlés
  2. Viszek egy Vinhost, és egy The Princes of Florencet.

    http://www.gemklub.hu/files/30/55349/pof_hun.pdf
    http://www.gemklub.hu/files/30/64211/vinhos.pdf

    VálaszTörlés
  3. Benne vagyok a Princes of Florence-ben.
    Nekem még 1 játékom van, amivel nem játszottam, az pedig a Meuterer. Én ezzel játszanék még.
    http://boardgamegeek.com/boardgame/902/meuterer
    Viszek XIV. Lajost is, ha esetleg lenne még rá idő.

    VálaszTörlés
  4. A Dominion elődöntőket zavarjuk már le.
    Zsuzsi, én ott leszünk, úgy látom, Jocó is. :)
    Qqcs, Zsolt?
    Lajost már rég nem láttuk, de MPM elvileg szól neki.

    VálaszTörlés
  5. Öööö, nagyon csúnyán köhögök, lehet hogy nem tudok menni :)
    Ez nem komoly, mehet a Dominion elődöntő is, akkor nem viszek XIV. Lajost.

    VálaszTörlés
  6. Sajnos én biztosan nem tudok menni :(. Holnap megint Szegedre megyek és elméletileg 7-ig tart az órám :(.
    Sajnos azzal is tisztában vagyok, hogy megígértem a második forduló összefoglalóját, igyekszem a jövő héten összerakni.

    VálaszTörlés
  7. Játszanék már újra Shadows over Camelot-ot.
    Továbbá ideje ismét Jani-féle zombikat irtani(Last night...)-és persze jöhet egy kozmikus találkozás is :)

    VálaszTörlés
  8. Shadows biztos nem lesz, mert Pali most nem jön.
    Cosmicot vihetek.

    VálaszTörlés
  9. Heló!

    Én sem tudok menni megint, mert konzultációm lesz. :( Remélem jövő héten most már összejön...

    VálaszTörlés
  10. Smallworld-ot szeretném már kipróbálni, de akkor most kimarad. Emira-t viszek, érdekes lenne az is.
    Cosmic encounter érdekelne egyszer rendesen is :)

    VálaszTörlés