2011. május 9., hétfő

Szanazugi társasjátéktábor - jelentkezés


Helyszín: http://www.miszsz.hu/msz12112.html

Időpont: június 3. 14:00-tól június 5. 12:00-ig

Jelentkezés: kommentben

Játékok: ezen a linken (folyamatosan bővül) Ha szerkeszteni szeretnéd, és nem vagy felvéve, szólj.

Ár: 2800Ft/éjszaka. (Üdülési csekket nem fogadnak el.)

Egyéb:
"A szobák 2-4 ágyasok, zuhanyzósak. Az emelettel együtt a társalgó is a miénk, gyakorlatilag korlátlan számú asztallal és székkel (fémvázas, nagy asztalok, társasjátékra és LAN-ra is ideális). A társalgó mérete kb. duplája a Szlovák nagytermének, minimum 4-5 asztal körül lehet játszani. A kis társalgó további egy Szlováknyi hely. A fenti teraszon is elfér három asztal,ha nem félünk a szélviharoktól. Konyhát is használhatunk, egy hűtővel."

39 megjegyzés:

  1. Tibi és én már jeleztük részvételi szándékunkat az előző topikban.
    Oda már ne tessék írni. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Viktor, ez így jó konkrét :)

    VálaszTörlés
  3. Én sajna nem tudok menni, mert pénteken emelt szinten érettségiztetek, szombaton meg vizsgázok. Esetleg utána, vagy vasárnap kinézek hozzátok, de ezt majd megbeszéljük.

    Uff!

    VálaszTörlés
  4. Végig nem tudok jelen lenni, de mindenképpen kimegyek játszani.

    VálaszTörlés
  5. Hé, miféle tábor lesz ez?!

    VálaszTörlés
  6. Petit vizsga után azonnal, Palit pedig minél több időre várjuk! Nagyon várok már egy Twilight Imperiumot, úgy, hogy nem csak egy esélyes van a győzelemre. :P Jó lenne 10 fős postakocsi, éjfélkor Arkham horror, hajnal 4-től délig Resistance, utána Argh!Tect. ;)

    VálaszTörlés
  7. 10 fős postakocsi?? Talán mással nem is akartok játszani egész tábor alatt, főleg ha megint végtelen ciklusba esik az egész? :DD Inkább egyedül Lupus-ozom akkor (most nyissák ki a szemüket a vérfarkasok). :) Strand gatyát hozni kell? Vagy mentőautó fehéren megyünk haza is, véreres szemekkel?

    VálaszTörlés
  8. Én 10 éve járok a táborba, de még egy percet nem töltöttem sem a napon, sem vízben. De már hallottam olyanról, aki kiment kosarazni. :)
    Esetleg lehetne szimultán játszani két postakocsi partit + egy Resistance-t. Ugyanaz a gárda, egy asztalnál, körönként váltva a játékok között. Biztosan nem terhelné túl az agyunkat az események követése.

    VálaszTörlés
  9. Úgy néz ki, hogy semmi nem fog bekavarni, szóval ott a helyem :)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Mi Anitával Szolnokról nem fogunk menni, tudjátok, nekünk nem jó a péntek este-szombat délután időszak. De szó volt róla, hogy nyáron vagy mi megyünk, vagy ti jöttök.

    Utánaérdeklődtem az itteni szálláslehetőségeknek. A kollégium nyáron nem fogad ilyen kis létszámot (15-20 fő), csak tanév közben fogadna, akkor 1700+ÁFA+IFA lenne egy éj (azaz 2250/fő/éj). De ez nyárra így nem okés. Szolnokon lenne lehetőség sátras dologra, azaz sátorban alvás, bográcsolási lehetőség, ha valaki több pénzt is áldozna rá, akkor faházakban elhelyezés; fedett épületet kapnánk asztalokkal a játékhoz. Ennek még nem érdeklődtem utána, mert úgy tudom, a faházas elhelyezés a piaci árnál magasabb, a sátras megoldás lenne ott megfelelő.

    Azonban ha jól emlékszem beszéltük azt is, hogy közületek valakinél van egy nagyobb ház, amelynek az udvarán is lehet sátrazni, meg a házban is lehet lakni. Tibiék és Anitával mi is szívesen sátrazunk, ha szükséges 1-2 plusz sátrat is tudunk vinni. Szóval ilyen programban szívesen benne lennénk; de csak olyan helyzetben, ha mondjuk szombaton utazunk oda és hétfő délig/délutánig tart. Közülünk úgy gondolom ilyen helyzetben 6-an biztosan utaznánk.

    Időpontra július utolsó hete vagy augusztus lenne a legjobb. Majd figyelem ezt a topikot, de ezzel kapcsolatban mailban is megkereshettek: csirkejozsef@freemailh.hu

    VálaszTörlés
  11. Táborral most beszéltem, elvesztették a megrendelőnket... Az is kiderült, hogy üdülési csekket ár nem fogadnak el és kedvezményt sem kapunk. Így most 2600 helyett 2800 Ft-ra kell számolni. A foglalás viszont legalább telefonon megerősítve. Ha valaki el tudja számolni a számlát, az jelezze, és majd az ő nevére kérjük.

    VálaszTörlés
  12. Na, végre visszaigazolták a foglalást, várják a végleges létszámot. Aki tud már 100%-os biztonsággal jelenlétet bejelenteni, az kérem tegye. :)

    VálaszTörlés
  13. 99.9% biztonsággal jelentkezek!
    off
    akkor az üdülési csekk nem müxik?

    VálaszTörlés
  14. Egy éjszakát jómagam is bevállalok. Össze kellene írni mihamarabb azt is, hogy mit vigyünk.

    VálaszTörlés
  15. A következő játékokkal szívesen játszanék:

    Through the Ages: A Story of Civilization
    Tannhäuser
    Cyclades
    Shogun
    Mansions of Madness
    StarCraft
    Twilight Imperium
    Android
    Sid Meier's Civilization
    Genoa
    Goa
    In the Shadow of the Emperor
    Notre Dame
    The Resistance
    Letters from Whitechapel

    VálaszTörlés
  16. Mi Évával akkor szombat délelőtt mennénk és vasárnap jönnénk haza.

    VálaszTörlés
  17. Szolnokról mennénk lehet 3an mindhárom napra, de még nem teljesen biztos.

    VálaszTörlés
  18. Gyertek Atesz! Jó lesz, kimegyek elétek a csabai állomásra, ha szükséges!

    VálaszTörlés
  19. Akkor eddig péntekre 8 fő, szombatra 12 fő van összeírva (érkezés/ottalvás napját tekintve).
    Akiről még nem tudok semmit:
    Tapi, Zsuzsi, Zsolti, Árpi, Peti2, Gyuri2, Viktor2, Lajos és akiket még kifelejtettem. ;)
    Viszek: Shogun, BSG, Emira, Heart of Africa, Aarg!Tect, Puerto Rico, Lifeboat, Postakocsi, Ticket to Ride, Arkham Horror

    Szeretnék: BSG, Twilight Imperium, Starcraft, Mansion of Madness, Smallworld, Mystery Express, Goa, Genoa, Resistance, Resistance, Resistance, BSG

    VálaszTörlés
  20. Tudok menni mindhárom napra; Zsuzsi passzolja.

    VálaszTörlés
  21. Úgy tűnik, mégis jön Zsuzsi is, csak a szombati programja miatt dél körül el kell mennie.

    VálaszTörlés
  22. Heló!
    Úgy tűnik, hogy egyáltalán nem tudok menni, nagyon összegyűlt a munka így tanév végén... :(

    VálaszTörlés
  23. Péter, ne izgulj, majd elkérlek Piroskától. Úgyis a tenyeremből eszik. :P
    Én szombaton megyek ki (mondjuk pénteken is kinézek), akkor eljöhetnél vélem egy pár órára!

    VálaszTörlés
  24. Hm... most már értem, mostanában miért elviselhetőbb a Pirkó. :)

    A pár órás kint tartózkodást megbeszélhetjük, ez jó hangzik. Nem tudom, pénteken mikor érek oda, de ha más nem majd távrecsegőn megdumáljuk. Köszi!

    VálaszTörlés
  25. Ott leszek végig. XIV. Lajost, Genoát, Goát viszek.

    VálaszTörlés
  26. Akkor én is leadnám a listát :):
    cirroid: Android, Arkham Horror (valami kieggel), Battles of Westeros, Chaos in the Old World, Game of Thrones, Cosmic Encounter, Starcraft, Civilization, Sucking Vacuum, Twilight Imperium, The Resistance.
    Hatamoto: Aargh!Tect, BSG, Puerto Rico, Shogun.
    Leviatan: Galaxis roncsderbi (ha valaki hajlandó lesz vele játszani :), Descent, Once Upon a Time, Space Alert, Talizmán, Tales of the Arabian Nights.
    MPM: The 51st State, Claustrophobia, Cyclades, Deadlands, Camelot, Tannhauser, Verater, Touch of Evil, Smallworld.
    Quis: XIV. Lajos, Genoa, Goa (esetleg még ha egy Constantinopolis beleférne :).
    Tibi: Cuba, Earth Reborn, The Princes of Florence és persze VINHOS!
    Na, most ez egy batár nagy lista, amivel ha mind játszanánk, akkor egy hét sem lenne elég :), ezért nyugodtan nyirbáljátok meg, meg vegyétek figyelembe a saját kapacitásotokat.
    Én viszek Tribune-t, illetve ha valakit rá lehet venni, akkor Twilight Struggle-t is :).

    VálaszTörlés
  27. Tegnap elkezdtem csinálni egy táblázatot, most lusta vagyok folytatni :), de este felteszem.

    VálaszTörlés
  28. Ezeket viszem:

    Aton
    Carolus Magnus
    Cuba
    Dungeon Twister
    Earth Reborn
    El Grande
    In the Shadow of the Emperor
    In the Year of the Dragon
    The Princes of Florence
    Senji
    Vinhos

    VálaszTörlés
  29. Csináltam táblázatot, mindenki írja be a saját kis kívánságait. :)
    Először publikusra akartam, de féltem, hogy valaki idetéved, és viccből ledózerolja az egészet (bármilyen valószínűtlen is), szóval meghívókat küldtem. Aki nem kapott, de jön, az szóljon, és felveszem. (Atesznak pl. nem küldtem még, mert nem tudom a címét.)

    Van még két fül, az egyiken azt lehet beírni, hogy ki melyik nap kb. mettől meddig lesz, a másikat meg üzenőfalnak szántam.

    VálaszTörlés
  30. Itt meg lehet lesni bejelentkezés nélkül:

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/pub?key=0AqlEKBSj2mEEdGlSVGdyLVoyMDFoVUpyamdWVVc3c0E&output=html

    VálaszTörlés
  31. Hát végülis úgy alakult, hogy nem tudunk menni, majd legközelebb...

    VálaszTörlés
  32. Ezt nagy sajnálattal hallom :(.

    VálaszTörlés
  33. Ezt én is :( A héten ugyanis lejelentettem a végleges létszámot +3 fővel...

    VálaszTörlés
  34. Heló!
    Bár csak fél napot voltam, de jól éreztem magam, tök jó ötlet volt a tábor. Remélem lesz ismét, és akkor már ott tudok lenni végig! És köszi, hogy betoltátok a kocsit! Remélem senki nem szenvedett maradandó sérülést. :)

    VálaszTörlés
  35. Most, hogy nézem, ez pont az 50. találkozó volt. :D Szerintem méltó megünneplése ennek a szuper közösségnek. :D Én is legszívesebben már szervezném a következőt, de nem három, hanem minimum öt naposra. Igény szerint már el is kezdhetem valamikor a nyárra.

    VálaszTörlés
  36. Nagyon jó volt a tábor, örülök hogy ott lehettem. Köszönöm, hogy megtoltátok az én autómat is, és megvártátok míg elindulunk, nem tudom mi baja lehet, de szerencsésen haza vitt.
    A legjobb játék a Twilight Imperium volt, bár többször volt olyan érzésem felborítom az asztalt, de a következő alkalomra átnézem a szabályt.

    VálaszTörlés
  37. Tanulság: Legközelebb Tibit székhez kötözzük. :)
    Nekem is nagy élmény volt az összes új játék, amit elővettünk. Olyannyira, hogy leporoltam a jó öreg Galactic Civilization-t és nyomulok a három kis bolygómon, keresem Pali civilizációját.
    Mansion of Madness szintén nagyon kellemes meglepetés, most így hirtelen a bevásárlási listám 60e kokuval megugrott (TI, TI kieg, MoM, Cyc)

    VálaszTörlés