2011. január 6., csütörtök

Szolnoki út

Miközben MPM (nagyon helyesen:) amerikanizálta a gyűjteményét, váltott pár levelet a szolnoki társasklub alapítótagjával, csibuval, és megszületett az ötlet, hogy egy napra átugrunk hozzájuk játszani.
Január 23-án mennénk, elvileg két kocsival (egyelőre egy a biztos), és még elvileg van hely, úgyhogy lehet jelentkezni a kommentek közt. Oda írjuk be majd a fejleményeket is.

Cseréltünk társasjátéklistát is, hogy mindkét csapat olyan játékokat vigyen, ami érdekli a másikat; íme a gyűjteményük:

csibué
Gibbon27-é
Kernalé
DeDaané

Vigyázat, vannak köztük több oldalasak is. :)
Szintén kommentként lehet írni a kívánságokat, aztán majd a végén összegyűjtöm.

Végezetül csibu blogjának a címe: http://huzopakli.blog.hu/

Ja, és a klubé :) http://www.sztklub.tk/

24 megjegyzés:

  1. Én Hol a derékszíj?-at akarok játszani! A csatos végével leszek és nem érdekel ha lebukok. :DDDDD
    Viccet félretéve ki az a beteg aki ilyet játszik? Voltam katona, dezertáltam egyből inkább az Arkham Elmegyógyintézetet választottam. Onnan könnyebb volt megszökni! A hangok is megmondták!
    Drágaszág...

    VálaszTörlés
  2. Várunk titeket, no meg a társasjáték kéréseiteket is! ;)

    VálaszTörlés
  3. No, akkor kezdem én a sort.

    Power Grid - régóta ki akarom próbálni

    Celtica - eddig nem tudtam róla semmit, de nagyon szép játéknak tűnik, már emiatt megérne egy próbát :)

    Smallworld - ezt Pali is kérni fogja

    The Werewolves of Miller's Hollow - ez is érdekel egy ideje, és gondoltam, ha már így összejövünk, játszhatnánk valami rövid partijátékot is, amiben _mindenki_ részt vesz. viszont kicsit félve kérem, látva, hogy DeDaan 4 pontot adott rá. :)

    VálaszTörlés
  4. csibu: köszönjük, mi is várjuk a ti kéréseiteket. :) Ide jöhet szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Csibu jelezte levélben, hogy összeírja a kéréseiket egy excel-táblában, melyet elkészülte után átküld. Abba mi is bejelöljük a kívánságainkat, és már meg is van oldva a dolog.

    VálaszTörlés
  6. cirroid: Egyszer játszottam a Celticával, de nem győzött meg, hogy másodszor is le kellene ülni elé :)

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom mondta-e csibu, hogy amit szeretnétek DeDaan-tól azt le kéne adni holnap (kedd) estig, hogy még el tudjuk tőle kérni, mivel elutazik pénteken 1 hónapra.

    VálaszTörlés
  8. Ja mégegy, ha 4est ad valamire, az tényleg nem jó. :)

    VálaszTörlés
  9. Úgy néz ki mégsem kell dolgoznom a hétvégén, úgyhogy tudok menni Szolnokra, nem tudom hogy áll a létszám.

    VálaszTörlés
  10. K.L.: Szerintem max. 8 körül járunk, úgyhogy bőven beférsz.

    VálaszTörlés
  11. A szolnoki kívánságlistát mindenki megkapta, aki jön? Ki kéne találni, milyen játékokat viszünk.
    Majd a klubban szóljatok, hogy mindenképp beszéljük meg. Viszem majd a nyomtatott listát.

    VálaszTörlés
  12. 2 nap múlva vasárnao! Már nagyon várjuk! :) Kis vendéglátással is készülünk, nem hagyjuk, hogy bárki is éhes, vagy szomjas legyen! :)

    Általában 8-10 fő körüli a létszámunk, de most jön 1-2 új szolnoki vendég is, és ti is, úgyhogy nem kizárt, hogy akár 20-an leszünk! :)

    Szép hétvégét nektek és jó rákészülést a találkozóra! ;)

    Illetve egy megjegyzés: Kernallal (kivételesen) egyetértek: ha valamire DeDaan kis pontot ad, akkor az tényleg nem feltétlenül jó játék. Ettől függetlenül már nálam van és holnap utánanézek a szabályának, hogy tudjunk vele játszani!

    VálaszTörlés
  13. Azért mi is viszünk némi harapnivalót, ahogy jelezted, aprósüteményt. Ha be kell szállni a költségekbe, akkor szólj, nem akarjuk, hogy miattunk költekezzetek. Fél 8-kor indulunk, egyelőre 7-en vagyunk, úgy tűnik befér minden, általatok megjelölt játék.

    VálaszTörlés
  14. Na az nagyon jól hangzik! :) Mi is viszünk ám jó sok mindent! :) Költségeket mi álljuk, nektek elég az is, hogy elkocsikáztok Szolnokra! ;) Ebben hajthatatlanok vagyunk! :)

    VálaszTörlés
  15. Na ez egy jó kis nap volt, jól éreztük magunkat, örülünk, hogy eljöttetek! :)
    A www.sztklub.tk oldalon már fenn vannak az általunk készített képekből egy kis válogatás. Hamarosan elkészül a www.huzopakli.blog.hu-ra íródó beszámolóm is! ;)

    Csibu

    VálaszTörlés
  16. Köszi a képeket, pont akartam kérni. :)
    Sajnálom, hogy kimaradtam belőle :(, na de majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  17. Szerintem mindannyiunk nevében beszélek amikor azt mondom, hogy nagyon jól éreztük magunkat! Köszönjük a meghívást és a vendégszeretetet. Reméljük mihamarabb viszonozhatjuk!

    VálaszTörlés
  18. Felkerült a huzopakli.blog.hu oldalra a beszámolóm a tegnapi napról, remélem tetszik nektek! ;)

    VálaszTörlés
  19. Heló!

    leviatan igazat szólt! Nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük a nagyszerű vendéglátást, és a közös élményeket. Közben elolvastam a beszámolót és megnéztem a képeket, jók lettek. :)

    (És mellesleg hazafelé valószínűleg megtaláltuk az egyetlen kereszteződést Szolnokon, amelynek három ága is zsákutcába vezet... Még szerencse, hogy Pali használni tudta speciális képességét, és megolvasta a térképet...:) )

    VálaszTörlés
  20. Én is csatlakoznék az előttem szólókhoz, nagyon jól éreztem magam (még a kerékcsere sem tudta elvenni a jókedvet :)). Nagyon köszönünk mindent és tényleg várjuk a következőt, bárhol is legyen az!

    VálaszTörlés
  21. "Még szerencse, hogy Pali használni tudta speciális képességét" mi lett volna ha a destiny deck-ből is jöttek volna kártyák? :D

    VálaszTörlés
  22. kisqqcs-nak és minden kártyarajongónak :)

    http://www.lackeyccg.com/

    Én is köszönöm, hogy jöttetek, nagyon jól éreztem magam, kár, hogy azt a rengeteg mident amit hoztatok, nem tudtuk kipróbálni. :) Legközelebb egy olyan társasjátékkal kéne indítani, aminek a címe "Mit játszunk?" :). Szabály kidolgozás még folyamatban. :)

    VálaszTörlés
  23. Köszi, Atesz, meglesem :).

    VálaszTörlés