2011. január 6., csütörtök

Dominion-verseny


Szegény kisqqcs már azt hitte, hogy megőszül, mire kiírom a versenyt, de nem, nem, már meg is van. :D
Pár hónapja tervezzük, de bölcsen az idei évre hagytam a dolgot: ha tavaly kezdjük, előfordulhatott volna, hogy átcsúszik idénre, és akkor a Monkos beütéssel rendelkező játékosok válogatott kínokat éltek volna át.

Szóval szerveznénk a klubban egy versenyt, később akár többet is, és első körben a Dominionra esett a választás, mert 1. rövid 2. viszonylag sokan játszottak vele a klubban 3. volt még valami érvem.

Ja, igen, hogy nem túlzottan magas a szerencsefaktora. (Például nem lenne sok értelme Bang-versenyt kiírni. Bár poénból lehet, itt se fogjuk túl komolyan venni magunkat.:)

Több csoport lenne, és több forduló, továbbjutással, ha meglesz a pontos létszám, majd közöljük a pontos leosztást. Egy példát azért: ha 16 induló lenne, első körben lenne 4 darab 4 fős parti, amiből 4x2 ember jut tovább, majd a 2 "elődöntőből" is 2-2 ember jutna tovább, és 4 fős lenne a döntő. Szerencsére 2, illetve 3 fővel is teljesen jól játszható a Dominion, úgyhogy kevésbé álomszerű létszám esetén sem lesznek olyan nagy gondjaink. (Azért van pár szám, amit szívesen elkerülnénk, például a prímeket.:)

kisqqcs felvetette a(z alacsony) nevezési díj, pontosabban a nyeremény ötletét, mert hát előbbiből finanszíroznánk az utóbbit, de én a kellő létszám biztosításának és a vérengzések elkerülésének érdekében maradnék az olcsó változatnál. Azért lehet jelezni, hogy mit gondoltok, mert hát a nép szava dönt. :)

Eredetileg úgy gondoltam, hogy egyben tartanánk az egészet, egy egész napos ívönt keretében, de kisqqcs rávilágított, hogy bármelyik klubalkalom során le lehet bonyolítani egy-egy játszmát, amikor összegyűltek az egy csoportba sorsolt játékosok. Bár az előbbi biztos ad egy hangulati pluszt, utóbbi módszerrel sokkal egyszerűbb megszervezni, meg nem is dőlhet romba az egész egy hiányzó ember miatt, úgyhogy utóbbi lesz.
Hogy pontosan mikor kezdjük, az még kiderül, mondjuk olyan 2 hét múlva, mert mindenkinek szeretnénk hagyni időt, hogy jelentkezhessen. Gyerünk, jelentkezz te is :) (az se baj, ha még nem jártál a klubban), kommentben, vagy akár a klubban is szólhatsz.

Aki szeretne előtte gyakorolni, annak lehetősége nyílik rá a klubban is, vagy akár online, utóbbit illetően ajánlom figyelmetekbe kisqqcs korábbi cikkét.

18 megjegyzés:

  1. Azt kifelejtetted, hogy nem kell klubtagnak lenni a nevezéshez :). Amúgy én biztosan megyek, még ha kiesek a selejtezőkben akkor is (itt nincs homokóra :)).

    VálaszTörlés
  2. Ha azzal a Monk-os megjegyzéssel provokálni akartál... akkor sikerült. :) Majd benyújtom írásbeli jelentkezésemet is (természetesen teljesen sima fehér A/4-es papíron). Támogatom a 2 hét időtartamot, pusztán önzésből, mert akkortól már jobban ráérek.

    VálaszTörlés
  3. rheinfuss: Amikor írtam, főként magamra gondoltam, de amúgy is csak kifogás volt. ;)

    VálaszTörlés
  4. Mivel még sosem játszottam vele, és a szabályokat sem ismerem, egyértelmű, hogy benevezek! :D

    VálaszTörlés
  5. Én is jelentkeznék bár nekem sem midegy hogy mikor van, mert és se tudok minden héten menni (pl. két hét múlva sem tudom)

    VálaszTörlés
  6. cirroid: Ha gondolod összerakok egy Google Docs-os táblázatot, hogy kinek mikor lenne jó.
    Illetve legkésőbb 28-án tarthatnánk egy Dominion napot, amikor beviszünk többet a klubba és lehet játszani.

    VálaszTörlés
  7. Jómagam is jelentkeznék a megmérettetésre. Bár én is csak egyszer játszottam vele, de bízom a kezdők szerencséjében. Éppen ezért én egy Hatamoto-MPM döntőt vizionálok.

    VálaszTörlés
  8. Hé, hova tűnt a Zsoltnak írt üzenetem?
    A lényeg annyi volt, hogy nem kell aggódni, nem sietünk sehova, majd akkor megy le az adott meccs, amikor mindenki ráér a csoportból.

    kisqqcs: szerintem a sorsolásig igazából nincs értelme ezzel foglalkozni, hiszen akkor derül ki, hogy kiket kell majd "odacsődíteni" 1-1 meccsre. Vagy úgy gondolod, hogy ez alapján tervezzük meg a beosztást? Szerintem jobb lenne egy teljesen random sorsolás. Esetleg pár kiemelttel. :)
    28: oké. Vagy hamarabb is akár.

    MPM: van is okunk félni tőled, hiszen eddig minden Dominion-játszmádat megnyerted! :)

    VálaszTörlés
  9. cirroid: Oké, igaz, a táblázat ráér. Mikor legyen a sorsolás?
    Én meg egy MPM-Viktor2 döntőt látok, ahol végre megmutathatják, hogy melyikük a jobb... (szájkaratéban :).

    VálaszTörlés
  10. Szerintem csináljuk közösen a klubban, miután már mindenki jelentkezett, aki akart.
    Már ki is találtam a sorsolási módszert. ;)

    MPM-Viktor2: nem lenne semmi! :)

    VálaszTörlés
  11. No, jelenleg 9-en vagyunk, plusz Jenő, ha nem gondolta meg magát a próbajáték során. :)

    Még valaki?
    Viktor2? Gyuri2? Peti2? (Itt rendszert vélek felfedezni...:)
    Lajos? Tibi?

    VálaszTörlés
  12. Engem beleszámoltál?
    Még korábban mondtam, hogy beszállok, ha nincs ki a létszám.

    VálaszTörlés
  13. Jelentkezem ingyen frag-nek :D első jelentkező vihet :DDD

    VálaszTörlés
  14. Jocó: bele.

    leviatan: oké, kösz, ha nem jön ki a létszám, beteszünk. :)

    VálaszTörlés
  15. Hm, jelentkezhetek végülis, tetszett a Dominion, vesztettem is benne. :)) Valakinek úgyis ki kell buknia a versenyben. :)

    VálaszTörlés
  16. Sorsolás pénteken, a klubban.
    Majd lesz még egy újabb bejegyzés, amiben kiderül, pontosan hogy vezetjük le a versenyt.

    VálaszTörlés