2010. június 14., hétfő

Második találkozó - 2010. június. 18, 15:00-21:00 - Békéscsabai Ifjúsági Ház

Az már biztos, hogy nem mindenki tud jönni az első találkozóról, de lesznek új arcok: akár még rekordot is dönthetünk! :)

Mivel most kicsit több időnk lesz, az első Game of Thrones trailert megünnepelendő indítványozok egy Trónok harcát, és mivel megvan az első kiegészítő, akár 6-an is játszhatjuk (3-4 órára saccolom a játékidőt, remélem, jól), közben és utána persze még lenne ez-az.

Diskurzusra fel!

7 megjegyzés:

  1. És persze pont nem leszek ott :(. Na, majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  2. Cseppet se búsulj, majd veled is sort kerítünk rá. :)

    Azt viszont nem értem, hogy a főoldalon miért az van még mindig kiírva, hogy "0 megjegyzés"... hm.

    VálaszTörlés
  3. Heló! Igyekszem 3-ra odaérni, de lehet, hogy kicsit kések. Sietek... ahogy szoktam. ;)

    VálaszTörlés
  4. Oké! Amíg rád várunk, lenyomunk egy Britanniát. :D

    VálaszTörlés
  5. Jelenleg úgy tűnik, hogy 8-an leszünk (4-en a múltkori találkáról, és 4 új ember), de a 8-ból 2-en nem tudnak túl sokáig maradni.

    VálaszTörlés
  6. "Oké! Amíg rád várunk, lenyomunk egy Britanniát. :D"

    Na jól van, értem én... de annyit azért nem szoktam késni... vagy igen? :)

    VálaszTörlés
  7. Neem, inkább mi szoktunk késni, még akkor is, ha később jössz. :))
    Csak ez az "addig lejátszunk egy Britanniát" már szállóige lett. Legalábbis azt hittem. :D Lehet, hogy te akkor nem voltál itt.

    Más: 2-ig írhat bárki, hogy mit vigyek, ha lenne kívánság.

    VálaszTörlés