2010. június 26., szombat

Negyedik találkozó - 2010. július 2., péntek, 9:00-17:00 - Békéscsabai Ifjúsági Ház

Egy állandó tagunkhoz igazodva most délelőtti kezdésben állapodtunk meg. Hogy a zárás időpontja mennyire komoly, az még kiderül, de úgy tűnt, hogy a többség nem marad végig. Én szívesen, ha lesz még valaki rajtam kívül, bár az ebédet még meg kell valahogy oldani. :)
(Egyszóval lehet, hogy a zárás még hivatalosan is előrébb lesz hozva.)

Hogy mit játszunk...? Ha minden állandó tag ott lesz, és nem lesz senki új, akkor szerintem elő lehetne venni valami 6 főset, de szétválhatunk két csoportra is, ahogy csütörtökön beszéltük - kommentben ki lehet tárgyalni, ki mit szeretne. Innen lehet válogatni.
Esetleg összeszedjük, mit lehet 6-an játszani? Utólag beírhatom ide. Az biztos, hogy ha lesznek újak (szeretettel várunk mindenkit:), akkor két csoportra oszlunk.

 Új érdeklőinknek: ha 3-ra vagy később jönnél, kérlek, mindenképp jelezd itt a kommentek közt, mert különben nem biztos, hogy maradunk 5-ig. Köszi.

17 megjegyzés:

  1. Lajos, mit is mondtál, 1-ig tudsz maradni? Akkor olyan nagyon hosszú játékot nem tudunk elővenni, mert szabálymagyarázattal együtt kicsúszhatunk az időből. Max Arkham, mert azt már mindenki ismeri, de gondolom, lesznek, akik inkább valami újat próbálnának ki. (Nekem mindegy, szeretem, meg hát vannak kiegek is.)

    Engem érdekelne a tieitek közül így hirtelen: Memoir '44, Munchkin (lehetne 6-an, ugye?), Catan, Carcassone, Risk.

    Trónok is jó lenne, de nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy beleférnénk a 4 órába 6 fővel.
    Egy BSG-re régóta fáj a fogunk Petivel, de ott szintén necces a 4 óra (még 6 fő nélkül is), na meg Szilágyi Viktor utálná a témát, ha jól sejtem. :)

    VálaszTörlés
  2. Heló!

    Ne emlegessünk fogfájást! :) Amúgy valóban jó lenne BSG, de szerintem se biztos, hogy belefér szabálymagyarázattal, esetleges fordításokkal. Nekem végül is mindegy mit játszunk (Trónok forever:) ), csak hosszú és összetett legyen. De ha rövid és jó, az is rendben van... na most jól megmondtam. :)

    Ha rajtam múlik, akkor megyek, de nem biztos, hogy rajtam múlik. Csütörtök este tudok biztosat mondani.

    VálaszTörlés
  3. Kb. 1/2 1-ig lennék mert még ebédelnem is kéne 1-től dolgozom.

    VálaszTörlés
  4. Végül is ha tényleg Memoir + valami lesz, akkor a "valami" nyugodtan tarthat tovább is, mint fél 1. Mondjuk egy 4 fős Trónok - nem is baj, ha először nem 6-an ülünk neki, úgy elvileg gyorsabban befejezzük.
    De maradhatunk rövidebbnél is (a Chaos talán az), ha még utána rá akarunk pislantani mi többiek is az M44-re.
    Vagy mehetnek egészen rövidke (1 órás:) játékok a Memoirral párhuzamosan, és akkor tud cserélődni a két társaság.
    Vagy lehet valami teljesen más. :)

    Na ki mit mond?

    VálaszTörlés
  5. Nekem megfelel a Memoir, annyi, hogy akkor Lajos nem játszhat mást. Vihetek Munchkint, az sem túl hosszú, csak az elején, amíg az ember olvassa kártyákat és röhög :).

    VálaszTörlés
  6. De végre wargame-ezhet; valamit valamiért. :)
    A Munchkint köszi, kíváncsi vagyok.
    Végül is nem kell agyonszervezni, hogy mivel játszunk, csak úgy nagyjából kérdeztem, hogy mit vigyünk. Sztem én az eddig beszéltek alapján ezeket fogom: Chaos, Trónok, Cosmic, Talisman. Egyéb kívánság, valaki?
    A Dominiont most hozod te?

    (A Doom egyébként érdekel majd valakit a későbbiekben? Mert még nem tudtam kipróbálni. :) Vagy hasonló kategóriában inkább az Odalent?)

    VálaszTörlés
  7. Akkor egy Dominion meg egy Munchkin rendel :). Ha valami meg eszetekbe jut, akkor szoljatok.
    Engem erdekel a Doom is, meg az Odalent is. Foleg ez utobbira vagyok kivancsi.

    VálaszTörlés
  8. Én vállalom, hogy felváltva játszatok ellenem a Memoir-ral, legalább gyakorlom.

    VálaszTörlés
  9. Az király lenne, mert legalább megnézni mindenféleképpen szeretném :). Akkor már csak azt kell kitalálni, hogy mi menjen párhuzamosan.

    VálaszTörlés
  10. Rossz hírem van, srácok, lebetegedtem, elég ramatyul vagyok, így nem tudok menni holnap. :( (Na meg fertőző, szóval nem is akarnék.)
    Azért tartsátok meg nélkülem, és jó szórakozást nektek. Én majd itthon irigykedek. :) :/

    VálaszTörlés
  11. Itt is jobbulást kívánok!
    Viszont, ha Viktor nem jön, akkor a többiek agyalhatnak, hogy mit vigyünk másik játéknak a Memoir-on kívül. Munchkint, Dominiont viszek, illetve lehet böngészni a listámat, ott van fent, ha valaki talál valamit, amit szívesen kipróbálna, akkor holnap reggelig szóljon.
    Én már lehet, hogy 8 előtt bemegyek az Ifiházba (akkor van fuvar :), de viszek munkát, úgyhogy jöttök, amikor jöttök.

    VálaszTörlés
  12. Megyek én is korábban, a Memoir-t viszem, ha kell még valami este még idenézek.

    VálaszTörlés
  13. cirroid: Jobbulást!

    Sajna - ahogy kicsit várható is volt - közbejöttek dolgok, így sajna megint nem tudok ott lenni. :( Jó játékot!

    VálaszTörlés
  14. rheinfuss: :(
    Akkor most hányan leszünk? Mondjuk legrosszabb esetben Lajossal elmemoirozgatunk :).
    Szerintem elég lesz az M44, Munchkin, Dominion. Esetleg még viszek Pandemicet.

    VálaszTörlés
  15. Köszi.

    Szerintem 4-en lesztek, Lacit megkérdeztem telefonon, megy, de ő is csak fél 1-ig, és Viktor sem hagyott ki eddig egy találkozót sem. (Csak ők nem aktívkodnak a blogon.:)

    VálaszTörlés
  16. Mármint ő is csak fél 1-ig marad.

    VálaszTörlés