2010. július 2., péntek

Ilyen volt a negyedik találkozó

Én most sajnos nem lehettem jelen, ezért átadom a szót kisqqcsnak:

Kilenctől egyig voltunk, 3 játék fért bele:

1, Memoir '44: szerintem bejött a csapatnak, az első forgatókönyvet játszottuk le, ami elég erőteljesen a németeknek szövetségeseknek kedvezett. Az első kör egy kicsit hosszabb volt, a másodikban a szerencsés lapjárásnak és Laci mesterlövészetének köszönhetően elég gyorsan nyertünk, mint szövetségesek.

2, Pandemic: minden bizonnyal átok ül rajtam, mert bár Viktor írta, hogy milyen könnyen nyertek legutóbb, most nagyon könnyen kikaptunk. Negyedik húzott lap Epidemic volt és a fekete pestis olyan gyorsan terjedt, hogy nem tudtuk megállítani (pedig csak easy mode volt, mondjuk megint nem volt Medic).

3, Catan kártyajáték: miután ketten elmentek ebédelni, Viktorral [nem velem - a szerk. :) ] játszottunk egy kört, bár mint utóbb kiderült néhány dologra nem emlékeztem pontosan (pl. arany beváltása), de élvezetes volt és a kezdő játékos megverte a gyakorlottat. Van ez így :)!

11 megjegyzés:

  1. A Memoirban végül is melyik csapat nyert? Ha jól értettem, az oldalcsere után összegezni kell a két ütközetből származó pontokat, nem?

    Pandemic: nem elhanyagolható szempont, hogy most négyen voltatok.

    VálaszTörlés
  2. Döntetlen lett, mindkettőben a szövetségesek nyertek.

    VálaszTörlés
  3. Hú, Catan, ez érdekelt volna, de majd hátha legközelebb. :)

    Érdekes, hogy Pandemicben megint a fekete robbant. Amit eddig játszottam, mindig azzal volt a legtöbb baj. Használtátok a kártyákat utazgatáshoz is? n azt a lehetőséget mindig elfelejtem. :) Persze a Medic valóban nagy segítség lett volna.

    VálaszTörlés
  4. KL: ezek szerint félreértettem valamit, azt hittem, van pontozás. Így akkor viszonylag sok lehet a döntetlen. Na majd egyszer én is kipróbálom. :]

    rheinfuss: ja, nálam is a fekete a mumus. Gyuri nem tud jönni jövő héten, de úgy látom, Lajosnak is megvan a Catan (a sima is); ha szépen kéred, biztos elhozza. :)

    VálaszTörlés
  5. cirroid: Ok! :)

    Akartam mondani, hogy tök jó szélen a felsorolás a már játszott játékokról!

    VálaszTörlés
  6. Hát persze, hogy elrontottam, Memoir-ban nem a németeknek, hanem a szövetségeseknek kedvezett a pálya :). Végülis két fős lett volna, de mi négyen játszottunk 2-2 felállásban és mindkét csapat nyert egyszer, mert volt térfélcsere :).
    Amit mi játszottunk az a Catan kártyaváltozata volt, csak hasonlít a nagyjátékra, illetve sajnos csak ketten játszható.
    Amúgy szerintem Viktor Pandemicje már be van járatva, az enyémben még nem győztök le őket elégszer :).

    VálaszTörlés
  7. győztök = győztük (eh)

    VálaszTörlés
  8. Vihetek Catant, már régen játszottam vele, de az csak 3-4 személyes, az 5-6 személyes kiegészítő nincs meg.

    VálaszTörlés
  9. Személy szerint a Memoir-ral játszanék még, mert rengeteg forgatókönyv és kiegészítő van még.

    VálaszTörlés
  10. rheinfuss: egyetértek. :D

    kisqqcs: fixed that for you. :)

    VálaszTörlés
  11. cirroid: thanks, mate :).
    K.L.: Az a gond a Memoir-ral, hogy az tényleg két személyes, vagy ha lesz másik tábla, akkor négy. Mondjuk ha van mellette valami, akkor nem vészes :).

    VálaszTörlés