2010. augusztus 26., csütörtök

12. találkozó: 2010. augusztus 27. péntek, 10:00-19:30 - Ifiház, 36-os terem

Igen, lesz még egy a héten. Ez eredetileg nem találkozónak indult, csak Jocónak akartunk segíteni páran tesztelni a játékát, de miután arra is az Ifiházban kerül sor, úgy voltam vele, egyúttal akár klubnap is lehet belőle.
Részemről annyiban lesz más, mint a többi, hogy ezúttal nem fogom verni az asztalt, hogy játsszunk valami hosszút :), az elsődleges cél az lesz, hogy segítsek Jocónak, de mellette beférnek majd rövidebb (max. 2 órás) játékok.
A zárási időpontot inkább csak sejtem (ma még leellenőrzöm), a teremre meg remélem, jól emlékszem. :D

UPDATE: most csak 7-en voltunk (annyira nem meglepő, későn is hirdettem meg, meg a heti 2x találkozó valószínűleg sok), a tesztelés mellett egy 4 fős Pandemic ment le (nyertek), meg volt egy félbehagyott Dungeon Twister.

6 megjegyzés:

  1. Persze, én meg megyek Pestre :(.
    ÍJ.

    VálaszTörlés
  2. Ezeket viszem: Race for the Galaxy, Pandemic, Cosmic Encounter, Talisman (Tapi kérte), Tikal. Még valami?
    NYÍL.
    (Amúgy mi ez az ÍJ?:)

    VálaszTörlés
  3. ÍJ - így jártam :).
    Öcsém viszi a hétfői pakkot: Dominion, Pandemic + kieg., Arkham, Memoir'44, házilag legyártott Pentago :).

    VálaszTörlés
  4. "Race for the Galaxy"

    mindig csodálkoztam, hogy ez rftg még nem kerül sorra:)

    VálaszTörlés
  5. Páran jelezték, hogy érdekelné őket, de annyira azért senki sem kapkodott érte. Egyszer biztos eljön az ideje. :)
    Amúgy nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de nekem az a tapasztalatom, hogy elég nehezen tanulható, a sok kis ikon miatt teljesen el vannak veszve a kezdők, és általában labdába se tudnak rúgni; talán emiatt sem erőltettem még annyira.
    Meg az sem segít, hogy csak két SF fanatikus van a klubban. :) (Peti és én. Vele már játszottunk is többször RftG-t klubon kívül.)

    VálaszTörlés
  6. Igazából 2 Pandemic ment le, ebből az elsőben csúfosan kikaptunk, aztán a másodikat éppen megnyertük. Mondjuk egyszer már szívesen kipróbálnám magam bio-terroristaként :).

    VálaszTörlés